07-10-2004, 21:10 PM
Ma olen ka kuulnud nonde vedrudega IKARUSte kohta.Kui see Valgast Tallinna oli jõudnud olivad juhid kõik salongis rippuwad osad kruvikaga üle käind kuna kõik oli lahti loksund.Neid busse oli siiski suht vähe.
Menthor Kirjutas:Sellist kubanit nägin ka ise ja asi oli üsnagi heas korras ei teadnud ainult millega tegu. Tartus siis üks seisab välimuselt suht heas korras ja numbritel eelmise aasta ülevaatuse nr .. et siis seisab eelmisest aastast.
smolin Kirjutas:Ikarus 255 - vedrudMartti Kirjutas:Ja siit ka üks küsimus: Kas pkamaaliini Ikarusel oli varem rauast vedrud mitte õhk vedrud?Ikarus 255-l olid terasvedrud (kas just kõigil, ei tea).
Regardman Kirjutas:http://photo.tramvaj.ru/images/poltava/LAZ13.jpgNeid tehti aastail 1963-65 umbes 400 sellist trolli uute LAZide keredele, tehti nii Kiievis kui Odessas elektritranspordi remonditehastes. Bakuus tehti ka mõni LAZ-695E ümber trolliks, aga need olid juba paar aastat vanad bussid. Siin on mul üks Anatoli Vilkovitshi pilt: http://photo.tramvaj.ru/images/baku03/BTL.jpg
Vaata aga vaata, milline üllatus.
Ei teadnudki, et keegi LAZ bussi on ümber teind.
PETSS Kirjutas:ZIU 5 oli olemas ka bussina vist küll ainult katsemudelitena.Mul pilt ka aga see on valus teema.
mrali Kirjutas:Hea meel teatada,et üks Paunvere PAG (see keskmisel pildil roheline) on nüüd Järva-Jaani vanaautode varjupaigas ning seega Emexi küüntest päästetud.