mille silinder ?
#21

muhkel Kirjutas:omapäraks see horisontaalribi, mis izh-49\'tel näinud olen
Tundub olevat Jawa 250/353 silindripea; nendel on ka selline horisontaalne ribi.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#22

Tziklivend Kirjutas:... ma pole kuulnud ühestki õhkjahutusega käivitusmootorist.

T-40del, mis ka ise olid õhkjahutusega, oli ka kävitusmootor õhkjahutusega; 1970del oli see siin-seal üsna levinud. Kahjuks ei ole seda mootorit osandanud, olen seda põrntsenud vaid kaetud silindripeaga komplektsel kujul. Seega ei oska seisukohta võtta kahjuks.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#23

muhkel Kirjutas:Kui juba identifitseerimise juurde tulla, siis üks raam vedeleb ka.
[attachment=1697][attachment=1698][attachment=1699]

Kas võin jääda K-750 juurde?? Juhin tähelepanu amortide kinnituste juurde, tunduvad \"vanapärased\".

See paistab ikka M-72 raam olevat.
Vasta
#24

See tundub küllatki varajane M-72 olevat..või suisa BMW, sest raamil pole taga amordipüstakute juures nurkades tugevdusi.

Asp

muhkel Kirjutas:Kui juba identifitseerimise juurde tulla, siis üks raam vedeleb ka.
[attachment=1697][attachment=1698][attachment=1699]

Kas võin jääda K-750 juurde?? Juhin tähelepanu amortide kinnituste juurde, tunduvad \"vanapärased\".

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#25

Aspelund Kirjutas:See tundub küllatki varajane M-72 olevat..või suisa BMW, sest raamil pole taga amordipüstakute juures nurkades tugevdusi.

Asp

muhkel Kirjutas:Kui juba identifitseerimise juurde tulla, siis üks raam vedeleb ka.
[attachment=1697][attachment=1698][attachment=1699]

Kas võin jääda K-750 juurde?? Juhin tähelepanu amortide kinnituste juurde, tunduvad \"vanapärased\".

Kui \"birkat\" vaadata, siis seal, kus aastaarv trükitud on, seisab 8. Tegu peaks siis olema aastaga 48.
Kuigi selle alumiiniumitüki õigsuses ei või kindel olla, kui teda just eelnevalt mõnelt teiselt raamilt \"laenatud\" pole.
Vasta
#26

1. K-62 ja K-72 mõlemad omavad taga amordipüstakute juures kolmnurki, aga minu raamil neil tõesti pole, jah.

BMW R-61, millest vene mudelid pärinema peaksid, neid kolmnurki veel ei omanud, aga sellisel juhul peaks raaminumbri-plaat vahetatud olema. Joonist/pilti raamist ei ole leidnud, et oskaks täpsemalt võrrelda.
Samast algest on näiteks edasi aretatud ka: CHANG JIANG 750 M1

2. Selline süüteregulaator-lüliti oli seisma jäetud raami lähedusse. Mis aastatel/mudelitel seda vene tsiklitel kasutati?
[Pilt: attachment.php?aid=2050]


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#27

muhkel Kirjutas:Kui juba identifitseerimise juurde tulla, siis üks raam vedeleb ka.
[attachment=1697][attachment=1698][attachment=1699]

Kas võin jääda K-750 juurde?? Juhin tähelepanu amortide kinnituste juurde, tunduvad \"vanapärased\".

Seni kogutud teadmiste põhjal julgeksin arvata, et raam kuulub sõja ajal toodetud M-72-le. Olen näinud paari M-i pilti, millel amordikinnitused samamoodi ilma tugevdusteta, BMW R-51/R-61/R-71 toodangu koguarvud on nii väiksed ja jäävad sõjaeelsesse perioodi, et nende sattumine siiamaile on ülimalt vähetõenäoline, lisaks sellele ei ole ma kuulnud nimetatud masinate baasil tehtud militaarversioonidest (kuidas muidu peaksid nad siia sattuma), originaalis on tegemist sooloratastega.
Vasta
#28

Steelrider Kirjutas:Olen näinud paari M-i pilti, millel amordikinnitused samamoodi ilma tugevdusteta, BMW R-51/R-61/R-71 toodangu koguarvud on nii väiksed ja jäävad sõjaeelsesse perioodi, et nende sattumine siiamaile on ülimalt vähetõenäoline, lisaks sellele ei ole ma kuulnud nimetatud masinate baasil tehtud militaarversioonidest (kuidas muidu peaksid nad siia sattuma), originaalis on tegemist sooloratastega.

Ka tsiviilrattaid (loe: tsiiviilkäibieks toodetud ja selles olnud rattaid) sattus siiski siiakanti sõjaga palju. Saksamaa läks 1942/43 üle totaalsõja tingimustele, millega kaasnes paljude autode/mootorrataste rekvireerimine armee tarbeks. Millest osa on loomulikult siia jäänud.

Mis R-51/61/71 puudutab, siis nende tootmisarvu tõttu on küll nende siiajäämistõenäosus väga pisike.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#29

See horisontaalribiga silindripea on päris sarnane Pannonia omaga.
Vasta
#30

Jah, aga tegu on siiski Jawa 250/353 silindripeaga. Sellele viitab juba ainuüksi number, mida on näha pea alumisel küljel esimesel pildil.
Võrdluseks:


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne