Delta tuunimine ja forssimine
#81

ei noh, kui nüüd ikka tõsiselt mõelda, siis kolvikäik on lühem, seega suudab rohkem pöördeid saavutada. Muidugi muutub siis sisse ja väljalase.
Vasta
#82

Kui Sa nüüd veel tõsisemalt mõtled, siis ehk saad aru, et kepsu ükskõik mis absurdsel meetodil lühemaks tehes kolvikäik ei muutu.
Vasta
#83

no kuidas ei muutu, kolvi surnud seis tuleb ju siis madalamale kui keps lühem.
Vasta
#84

Bling Bling Kirjutas:no kuidas ei muutu, kolvi surnud seis tuleb ju siis madalamale kui keps lühem.

Ülemine ja alumine surnud seis tulevad mõlemad sama palju madalamale.
Vasta
#85

njh.... ongi nii, väntvõllist hoopis oleneb asi. Sorry minu viga!
Vasta
#86

Tere väike kyssa. Kas seda võrril peab silindri neid sisse ja väljalaskeavasid sealt sil sest lihv või kust ?
Vasta
#87

Palun mine mängukoopasse või ratesse tagasi!
Vasta
#88

Mõnitad w ? XDWink
Vasta
#89

(05-10-2010, 13:10 PM)riga Kirjutas:  Tere väike kyssa. Kas seda võrril peab silindri neid sisse ja väljalaskeavasid sealt sil sest lihv või kust ?

Kui sa end eesti keeles väljendada ei mõista, ei soovi keegi sinu kraapsjalgu tõlkima hakata. Harjutamine teeb meistriks, käi veel koolis!

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#90

OK! MA nüüd räägin Eesti keeles ja korralikult!
Vasta
#91

Tere! Kas keegi ütleks mulle kuidas seda silindrit lihvitekse? Neid sisse ja väljalaske avasid, et nagu kas sealt silindri seest või kus kohast??
Vasta
#92

Teema suht soiku jäänud nagu ma vaatan, kuid äkki kellelgi on äkki ikka vaja.

Minu arvates on siiski põhi saladus mootori ja silindri sisemuses. Eelmised postitajad räägivad ka bensiinist ,see kindalasti mõjutab midagi ,kuid mitte oluliselt. Silindri välja-ja sisselaste muutmine pole mingi käkitegu. Seda saavad teha ainult need ,kes on seda varem teinud ning nendest silindritest on ka asja saanud. Ainult freesist ja viilist siin ei piisa,oskusi on vaja. Harjutamine teeb meistriks.

Põhiliselt keskendun täna piltidele ,eks igaüks teeb omad järeldused.Loodan ,et teemat liiga ära ei reosta.

[Pilt: P5244181.JPG]
Suhteliselt tagashihoidlikult ehitatud.
[Pilt: P5244182.JPG]
Sidur on ehitatud väntvõlli küljest käigukasti võlli peale. Sees on täis väntvõll ehk mitte nagu originaalil nende sisse lõigetega vaid täis ring.
[Pilt: P5244183.JPG]
Kasutatud Hiina ATV süüdet. Töökindlam kui originaalsüüde vähemalt.
[Pilt: P5154140.JPG]

[Pilt: P5244184.JPG]
Väljalaske toru peaks kindlasti suurem olema.
Teisel mootoril kasutatud natuke teist siduri süsteemi. Peal originaal karburaator ,kuna Bing karburaator ei hakanud piisavalt hästi tööle ning mootor kiskus ennast pidevalt täis. Praegu uus silinder tegemises.
[Pilt: P5244190.JPG]
Mõeldud siis seda karburaatorit.
Pildid ühest silndrist mille sain ,pole veel ise kasutanud.
[Pilt: P5244185.JPG]
Väljalase
[Pilt: P5244186.JPG]
Sisselase
[Pilt: P5244188.JPG]
Sisselase
[Pilt: P5244189.JPG]

Video siis esimesest mopeedist. Võibolla ei tundu minek just eriti hea,kuid endale piisab.
http://www.youtube.com/watch?v=YelZWd6YxUQ




Vasta
#93

Kohe mitte üks teps ei mõista, kuidas te seda pininat välja kannatate.

Samas tore näha, et sadadest tühikargajatest paistab ka mõni tegija vend silma. Tubli!
Vasta
#94

Esimest korda näen inimest kes on delta tuunimises nii kaugele jõudnud Smile (kõige rohkem tuunitakse ju võrre Toungue).

Väga suur töö on tehtud, väga kena näeb välja ja hääled on ka mõnusad Smile !
Vasta
#95

Arvan ,et üks põhjus miks Eestis pol eriti seda mopeedide tuunimist ongi just see ,et Eestis ei ole sellist võistlusklassi nagu mopeedid. Isegi põhiliselt käin Läti krossidel. Eestis ollakse nagu rohkem asfaldi ja kõva pinnaliste radada peal. Lätis aga vastupidi. Rohkem on ikka krosse. Muda ,pori jne.
Vasta
#96

Tahaks piiluda siduripoolse kaane alla, mis seal on.
Reed valve peale pole mõtelnud? Originaal karpa viska sealt heaga minema ja otsi mingi normaalsem. Odava raha eest liigub küll ju kvaliteetset kraami. Kus sa oma täiskuu väntvõlli said?
Vasta
#97

Neid täispõrkedega väntvõlle saab poest uuena osta. Endal vedeleb riiulis 2tk selliseid (ei ole müügiks). Hallil NSVL-ajal oli meitemaal kaa väga populaarne mopeedidega krossi sõitmine.
Vasta
#98

Eks pean ostuteemad tegema, et tahaks ka mõistliku raha eest ühte sellist väntvõlli. Nagu mina olen aru saanud (ilmselt siis valesti), on need täiskuu vändad väga nõutud ja rariteet kaup.
Kross krossiks, kas kuskil supermoto rehviga saab ka sõita kõvakattega tee peal mopeedidega võidu ja open klassis? Või on Lätis ainult see "mustem" ralli?
Vasta
#99

Lätis vist rohkem ikka selline kross. Asfaltit ei tea.

Aga number 97 sai peale nüüd originaal tehase forseeritud silider koos kolviga. Samuti sai BING karburaator tagasi pandud. Minek küll paranes ,kuid siiski pole see mida oleks oodanud. Teise käiguga peaks vabalt sõita saama aga ei . Saab sõita kuid minek pole ikka see.

Number 99 sai orginaal süüde peale tagasi. Minek paranes. Ütleme nii ,et kui tagaratta peal sõita tahad saab küll.

Kuid nagu alati võitlustel olles asi ikka nihu.Sai siis Sõmerpalu motokrossil käidud. Number 99 ei läinud stardis tööle.Teised olid juba 2 ringi sõitnud ,kui mina startisin. Number 97 kõik läks ilusti kuni viimase ringini. 25 meetrit enne finishit jooksis kokku. Lahti võttes oli selline lugu ,et dift oli sõrme eest ära joosknud ja oligi korras. Silindril jutid peal vso. Nüüd uut silindrit ja kolvi otsima.

Number 99 siis 66 osavõtjast 33 ja number 97 15.
Vasta

Pole küll teemasse, kuid kust saaks näha tervet Sõmerpalu võrride kohtade nimekirja?
Mina igatahes ei leidnud kuskilt.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne