10-11-2008, 17:12 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-11-2008, 17:13 PM ja muutjaks oli J.Lagle^.)
Tere!
Esimeste öökülmade tõttu vaatasin igaksjuhuks üle oma t-74.
Ning selgus tõsiasi, et käigukast oli vett täis.
Nüüd ongi mure, et kust kohast see vesi sinna kasti pääseda võis, sest remondi käigus sai pandud kõik korralikud tihendid ja ka silikooni igasuguste kaante vahele.
Praegu lasin vee koos õliga välja ja pean endamisi aru kuidas saada vesi sealt õli vahelt kätte. Õliks siis mingi TEP(?) igaljuhul väga paks ja eriti ei voola.
Uut õli hetkel sisse ei vala, kui vaja masinat liigutada, eks siis kallan enne sisse
Esimeste öökülmade tõttu vaatasin igaksjuhuks üle oma t-74.
Ning selgus tõsiasi, et käigukast oli vett täis.
Nüüd ongi mure, et kust kohast see vesi sinna kasti pääseda võis, sest remondi käigus sai pandud kõik korralikud tihendid ja ka silikooni igasuguste kaante vahele.
Praegu lasin vee koos õliga välja ja pean endamisi aru kuidas saada vesi sealt õli vahelt kätte. Õliks siis mingi TEP(?) igaljuhul väga paks ja eriti ei voola.
Uut õli hetkel sisse ei vala, kui vaja masinat liigutada, eks siis kallan enne sisse
Granny, do all fairy tales begin with, "Once upon a time?"
No dear, theres an entire series starting with, "If Elected I promise."