26-10-2011, 21:20 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-10-2011, 21:22 PM ja muutjaks oli mlsluik.)
Parem uus värv kui śitt kappremont. Tegelikul oli masin ikkagi kolhoosi näinud ja nö keerlulistel aegadel siis erakätesse sattund. Isa ja vanaisa vedasid ikka metsa välja ja ka 10-15ha põldu sai pidevalt küntud ja kultiveeritud. Kui see enam ära ei tasunud siis jäi masin seisma, lisaks lahkus üks väljalaskeklapp oma positsioonilt. Peale mõningast seismist sai lõpuks endale uhiuue tehase plokikaane koos klappidega ja peale seda pole rohkem probleeme olnud. Tehniliselt masin nagu uus, et siis mootor, kast ja sild toimivad nagu peab. Käivitub nagu ikka need lühikeste pihustitega masinad, peale aastast seismist mõned ringid peale ja läheb, kui viimase paari kuu jooskul oled käivitand siis esimesest pöördest. See kopp mis taga on siis praktiliselt uus PG 02, t16 peal väga levinud. Nüüdseks on mul kopale eraldi ratastega raam alla tehtud nii et natil nagu ühtegi haakeriista polegi. Oli idee vahepeal niva kompaini turboga mootor peale panna, 75hj asemele 120hj , aga kuna see mootor nii hea käiguga ja tööd nagunii ei tee, siis ajapuudusel pole sinnamaani veel jõudnud... Esivõre veel vaja otsida siis jään ise rahule...
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB