09-02-2013, 22:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-02-2013, 22:43 PM ja muutjaks oli Mahno.)
Mina vedasin sellise käruga näiteks turbajunne. Ilma turbota dt75 täit koormat ei tahtnud seitsmendaga kohalt ära saada hästi - viiendaga minema ja siis seitsmes sõidu pealt sisse. Kiirelt peab ainult käiku vahetama - muidu jääb kogu rong lihtsalt seisma. Turboga DT tõmbas seitsmendaga koha pealt kenasti minema...korra viskas tahmalondi välja ja läks.
Korra vedasin sellist kuhjaga täis kuiva freesturvast. Liikus nagu sulg, ei saanudki aru et tühi ei olnud
Selle käru nõrk koht oli esimese juhtratta võll. On ta küll rängast rauast tükk, aga ikka on võimalik ta veidi kõveraks sõita ja siis hakkab lint maha jooksma.
Muidu on ta üsna ränk rauast tükk küll. Poisid lükkasid üksteise traktoreid nii käima - et üks käru tagurpidi vastu teist käru ja siis lükkas. Käruga ei juhtunud suurt midagi.
Muide need kes rabas-metsas pole tööd teinud - masinat ei tohi kauaks kohapeale tühikäigul tiksuma jätta - kogub summutajasse tahma ja kui siis kohapealt minnes pööret anda on suitsevate tulepesade rida järel.
Korra vedasin sellist kuhjaga täis kuiva freesturvast. Liikus nagu sulg, ei saanudki aru et tühi ei olnud
Selle käru nõrk koht oli esimese juhtratta võll. On ta küll rängast rauast tükk, aga ikka on võimalik ta veidi kõveraks sõita ja siis hakkab lint maha jooksma.
Muidu on ta üsna ränk rauast tükk küll. Poisid lükkasid üksteise traktoreid nii käima - et üks käru tagurpidi vastu teist käru ja siis lükkas. Käruga ei juhtunud suurt midagi.
Muide need kes rabas-metsas pole tööd teinud - masinat ei tohi kauaks kohapeale tühikäigul tiksuma jätta - kogub summutajasse tahma ja kui siis kohapealt minnes pööret anda on suitsevate tulepesade rida järel.