11-02-2013, 20:17 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-02-2013, 20:57 PM ja muutjaks oli uko.)
Enne C-80 oli veel C-60 ja C65,need peaks olema Holti koopiad.See kahe silindriga töötamine on vist ikka venkude välja mõeldud,tuli see alles D-108 mootorile,otsepritse.Kõik eelnevad olid eelpõlemiskambriga KDM 80 ja KDM 100.Nende pumbad on üks ühele Cati pealt tõmmatud,kahe silindri väljalülitamist neil ei olnud ,käisid kõik neli.On selline uus pump olemas ka,sai korra prooviks T-170b pandud,aga seadistus on teine,mis ka loogiline,küttekogus väike ja pritse liiga varane.Aga muidu päris marudalt käis.
Venkude juttu ei või päris uskuda,oli seal juttu et C65 käivitusmootoril on elektristarte.Käivitusmootori starter tuli alles T-100M il.
Venkude juttu ei või päris uskuda,oli seal juttu et C65 käivitusmootoril on elektristarte.Käivitusmootori starter tuli alles T-100M il.