12-02-2013, 00:16 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-02-2013, 01:12 AM ja muutjaks oli pen.skar.)
C-60 tootmine hakkas Tšeljabinskis pihta 1933 a. Pange tähele joonisel hooratta küljel süvendeid. Sealtkaudu murti- tõugati kangiga(lomik) mootor käima. Traktorist pidi ikka eriline mees olema- jõudu, ahviosavust ja surmapõlgust nõuds sellne käivitamine. Töötas ligroiinil?, karburaatormootor seega. Karbussmark K-5, kui kellegile ette juhtub. Magneeto "Yniversal" -ga sama, kiirendiga CC-4827.
C-65 erines pealtnäha eelpoolsest kollasest Catepillarist vaid värviga(hall). Hilisematele C-65`le tehti juba ka kabiin peale. Ka puugaasi"joss" oli olemas CГ-65. Edasised -80, -100, -130 jne on vast juba oma peaga tehtud.
C-65 erines pealtnäha eelpoolsest kollasest Catepillarist vaid värviga(hall). Hilisematele C-65`le tehti juba ka kabiin peale. Ka puugaasi"joss" oli olemas CГ-65. Edasised -80, -100, -130 jne on vast juba oma peaga tehtud.