26-02-2020, 16:00 PM
(26-02-2020, 10:07 AM)gruppen Kirjutas: Reevers või aeglustikast veel selleks aga põllumajandusliku traktoriga, millel juhtratas kõrgel on nii ehk naa kehvem midagi planeerida. Kui juba ehitamiseks läheb siis on mõistlik korra kajut maha võtta, reevers lisada koos teise kardaaniga ja vajalikud võllid ümber lüüa või eemaldada ülekandes aga siis samas kaob jälle isu ära tänasel päeval
Juhtratta erinevus tuleb üllatusena mulle. Küllap vist seetõttu on buldooseritel madalam , et edasi tagasi kiikumist vähendada?
Saha korral esiots muutub liiga raskeks. On äkki eesmised rulliku kärud ka tummisemad?
Reeversi puudumise elaks üle kuna endale krõbistades aeg ja tootlikus ei ole nii oluline. Ainukene asi mis häirib on liiga kiire esimene käik - seda isegi tavaliste haakimis / nikerdamis olukordades.
www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed