03-03-2020, 23:32 PM
(28-02-2020, 19:17 PM)Gravity Kirjutas: Ma vist matan DT-75 buldooseri plaani maha.
Ideeliselt oleks tarvis omajagu ümber ehitada. aeglusti , rullikukärud jäigaks , esipingutus ratas maadligi(et toetaks) , seejärel peab saha kinnituseks ka raami hankima +sahk ja eesmine hüdraulika , võib olla ka reevers juba. DT-75 on juba nii loodud , et esiosa on roomikutest pikalt ees ja igasugune raskus saha näol tekitab jonnipunni efekti.
Siis juba T-130 mida siuliselt vanaraua hinnaga pakutakse oleks nagu õige asi. Vanad T-100 on kõik vist Kuusakoskis juba - ma pole ühtegi müügis enam aastaid näinud.
Reaalselt kõiksugu ehitus on tehtav. Küsimus on ajas ja mõtekuses. Vene rauast annab kõike teha. Enamjaolt on teemaks see, et kust saada õige toorik millest ehitada. Jah ühtepidi on hea kui omad mingit ronti hoovil, kuid kõik võtab aega. Nimelt juba reverskasti allapaneku jaoks võiks vabalt kuu aega miinimum planeerida. Kas see ära tasub on küsitav. Siin jah sosssepad suudaks selle kiiremini alla panna, kuid kvaliteet hullem kui ukraina ehitajatel
Teisalt küsimus, mis enda aeg masksab ja mis järgmine masin maksab. Paljudel raskeraua teemade puhul kardetakse mitte küsitava hinna numbrit vaid omatakse hirmu selle masina vedamise osas.
Kolmandaks kes see ohmu müüks heas korras masinat. Ainult joodikud ja dIbIlId. Kui keegi müübki midagi soodsamalt. Siis kohaleminnes näed masinat nõgesepõõsas ja avastad, et ta on kordades hullem kui enda oma. Tegu ikkagi 30aastat hooldamate tehnikaga enamjaolt.
Neljandaks. otsime korraliku. Eestlane on niivõrd KOI, et ei osta endale head masinat. Ta on ju kallis, liiga ilus, liiga korras ja krt töötab ka veel.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.