27-04-2020, 12:42 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-04-2020, 12:43 PM ja muutjaks oli Luz.)
Hei.
Uurisin juba kõikvõimsast FB'st aga pole siiani selget vastust saanud. Siin vast teadjamad seltsimehed
Nimelt T-170 roomiku pingutamine pidi käima õli pritsiga.. palun kinnitust või ümber lükkamist .... aga keegi ei oska selgitada kui palju seda õli sinna pritsida? kas see reageerib kohe? et kui tõstan noka saha peal üles, siis õli pritsides niplist läheb roomik pingule? Saab tavalise tavotipritsiga selle joonde?
Lugu siis selles, et ühe lindi viskas veidi maha ja saime peale tagasi aga kui joss õhku tõsta siis vasaku poole lint on ok, ilusti ümber rullikute, parema poole alumine osa ripub juhtratastest allpool.
Teine teema on külgsidurite/pidurite reguleerimine. On selleks mingi kaval nipp kuidas paras saab? vasakule pöörab nagu kännu taga, nii kui juhthooba kangutad siis on kohe ots ringi ka, paremale poole on nii, et vehi palju tahad selle kangiga siis keerab ikka väga väga vaevaliselt. aeglasema hooga paremini, kiiremal hool ei taha kuidagi keerata. Siit samast foorumist MTZ-82 jõuvõtuvõlli reguleerimiseks on siin hea õpetus olemas, aga jossil ju sarnane lintidega see keerde piduri süsteem... lihtsalt kui palju ja kuidas. Meeletu aeg endal katsetamisele läinud juba aga paika ei saa
Ja kui juba, siis kas Jossi käikude pirkast on ilusat loetavat pilti? Ei ole see venekeel just sellisel tasemel, et idanaabri web'i avarustest õige asja kätte saaks.
Ning kas on olemas ka eesti keelne koolimaterjal kus jossil kõik need õlitamissõlmed asuda võiks, mida peaks üle käima? No isegi kui korralikult puhtaks pesta ei leia kõiki nipleid selle eluka küljest üles.
Aitäh ette.
Uurisin juba kõikvõimsast FB'st aga pole siiani selget vastust saanud. Siin vast teadjamad seltsimehed
Nimelt T-170 roomiku pingutamine pidi käima õli pritsiga.. palun kinnitust või ümber lükkamist .... aga keegi ei oska selgitada kui palju seda õli sinna pritsida? kas see reageerib kohe? et kui tõstan noka saha peal üles, siis õli pritsides niplist läheb roomik pingule? Saab tavalise tavotipritsiga selle joonde?
Lugu siis selles, et ühe lindi viskas veidi maha ja saime peale tagasi aga kui joss õhku tõsta siis vasaku poole lint on ok, ilusti ümber rullikute, parema poole alumine osa ripub juhtratastest allpool.
Teine teema on külgsidurite/pidurite reguleerimine. On selleks mingi kaval nipp kuidas paras saab? vasakule pöörab nagu kännu taga, nii kui juhthooba kangutad siis on kohe ots ringi ka, paremale poole on nii, et vehi palju tahad selle kangiga siis keerab ikka väga väga vaevaliselt. aeglasema hooga paremini, kiiremal hool ei taha kuidagi keerata. Siit samast foorumist MTZ-82 jõuvõtuvõlli reguleerimiseks on siin hea õpetus olemas, aga jossil ju sarnane lintidega see keerde piduri süsteem... lihtsalt kui palju ja kuidas. Meeletu aeg endal katsetamisele läinud juba aga paika ei saa
Ja kui juba, siis kas Jossi käikude pirkast on ilusat loetavat pilti? Ei ole see venekeel just sellisel tasemel, et idanaabri web'i avarustest õige asja kätte saaks.
Ning kas on olemas ka eesti keelne koolimaterjal kus jossil kõik need õlitamissõlmed asuda võiks, mida peaks üle käima? No isegi kui korralikult puhtaks pesta ei leia kõiki nipleid selle eluka küljest üles.
Aitäh ette.