24-10-2012, 23:05 PM
(24-10-2012, 22:32 PM)Daff Kirjutas: Põhiline erinevus oli kvaliteet, mille poolest need masinad erinesid siseturu masinatest. Ja teine nüanss oli uued tehnilised lahendused, mida insenerid välja mõtlesid. Neid rakendati esmalt eksportmasinatel ja siseturule jõudsid need vigurid aastaid hiljem. Näiteks nägin Taanis ühte akvaariumkabiiniga 52-e. Sellel isendil oli käigukang viidud paremale küljele, mis jättis sellest masinast väga soliidse mulje tolkorral. Kodumaal pole mul õnnestunud nii vanal masinal sellist lahendust näha.
Ära nüüd solvu ega pahanda, aga iba ajad. Minu kogemus ütleb, et kvaliteet oli alla keskmise. Algusest peale jukerdas roolivõim ja paagis ei tohtinud kütus alla poole langeda. Roolivõimul oli klapipesa väärakas, sai faasitud ja uus kuul sobitatud, hakkas tööle ja jäigi tööle. Paakide kotermannile ei saanudki pihta.
Kabiin ja käigukang välismaistel ei olnud Minski tehase töö, need olid enamasti soomlaste pingutuse tulemus või siis mõne teise maad müügiesinduse leiutis, et masin väliselt vähegi müüdavaks teha.
Käigukangi lahenduse võttis ikka Minski tehas välismaalastelt üle.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!