13-01-2013, 20:24 PM
(13-01-2013, 20:10 PM)MAZ Kirjutas:Pigem hakkasid ikka kõik käivitusmootorid ja kärrid kokkujooksma uue kange bensiini ja 1:50-le kahetaktilise spets õliga..... Mis Autooli puutub,määrib väga heasti aga häda oli selles,et tekitas tagitamist.... kas juba meelest läinud osadel,et võrriga sõites küünlavahel puru.......ja sellepärast enam sõita ei saanud. Aga soovitav oleks praeguse bensuga vähemalt 1:40 segu teha,siis hirm väiksem,et midagi juhtub. Ja Autooli ei maksa ka tänapäeval karta.(13-01-2013, 20:03 PM)pen.skar Kirjutas: Ega ära ei unustanud, et käivitusmootor kaheaktiline? Saesegust jääb väheks pikal pillitamisel- ikka autooli 1:20.Pigem on see autool,mis selle mootori keerab pika peale tuksi. See autooli segu praktiliselt ei õlita seda mootorit, selle asemel tagitab seespoolt täis.
Kahetaktise saeõli 1:20 vahekorras peaks sellele mootorile mõjub oluliselt paremini ,kui miski autooli segu.