20-01-2013, 13:37 PM
Mugav on metsas korraks seisma jätta ja siis peale käskude jagamist käima panna. Samuti saab madalatel põõretel raske veoga "lõpuni minna" st, et ennem sureb välja kui rattas hakkab kraapima. Käivitusmootoriga peaks mootor kogu aeg töötama.
Korralik uuema tüübi termostaat 35 euri ja 51 euri boiler - läheb käima. Minu traktoril pole eelsoojendust sisselaske kollektori peal.
Loodan, et ei tule ootamatu pauk, aga võib juhtuda, et hülss on lõhki (tosool jooksis silindri peale ja starter ringi ei ajanud). Selgub peale plokikaase tihendi vahetust.
Kas keegi on pannud peale D 240 mootorile euro plokikaane, millel on eelsüüteküünlad? Hind on eestis 580 €, tavalisel plokikaanel midagi 350 €, leedust saab kolmandiku võrra odavamalt, Hülsid, kolvid, rõngad on kõik enam vähem 160 € kanti.
Kas turbo kolvid/hülsid sobivad tavalisele 240 mootoriplokile, sest nad pidid olema veidike lühemad?
Korralik uuema tüübi termostaat 35 euri ja 51 euri boiler - läheb käima. Minu traktoril pole eelsoojendust sisselaske kollektori peal.
Loodan, et ei tule ootamatu pauk, aga võib juhtuda, et hülss on lõhki (tosool jooksis silindri peale ja starter ringi ei ajanud). Selgub peale plokikaase tihendi vahetust.
Kas keegi on pannud peale D 240 mootorile euro plokikaane, millel on eelsüüteküünlad? Hind on eestis 580 €, tavalisel plokikaanel midagi 350 €, leedust saab kolmandiku võrra odavamalt, Hülsid, kolvid, rõngad on kõik enam vähem 160 € kanti.
Kas turbo kolvid/hülsid sobivad tavalisele 240 mootoriplokile, sest nad pidid olema veidike lühemad?