20-01-2013, 21:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-01-2013, 21:51 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Üsna ilmekas lugu käivitusmootorist. Ega neil ju midagi viga ole, kuid...kümme minutit.
Kui käivitusmootor oleks lihtne ja hea, siis ei oleks ju iga kolmas teema sellest, kuidas seda lihtsalt asja hästi käima panna.
Minul pole kutsika vastu midagi, kuid ei tasu asju ilustada ühti. Käivitusmootori suurim pluss on see, et sellega saab traktorit kasutada elektrivabalt. Ei akut, ei muret. Võtad rihma ja tömmad...
Kusjuures PD-10Y ju on lihtne ja lollikindel asi, lihtsalt natuke peab vaevuma mootorist hoolima. Siis käivitub esimeset tõmbest ja veab nurisemata põhimootori käima.
Need "russimehed" kes ei suuda oma traktorit käivituvana hoida, ei peaks seda metsa jätmagi. Läheb russ kenasti, kui akud on elusad, juhtmed korras, mootor jõus ja mees teab, mida teeb. Aga palju selliseid metsarusse ikka on...
Sest nagu me pidevalt kuuleme, egas tehnoseisund tööd tee - kasum tuleb ikka tervise arvelt odava rondiga rahmides...
Egas keegi seda pooleksvõtmist vaid starteripaigalduseks tee - ikka siduri või hooratta tõttu. Minagi pidin traktori poolitama, kuna hammasvöö hoorattalt lahkus. Keegi ole enne mind "ratsinud".
Kui juba pooleks, siis sai kohe ka elektrifitseerimine läbi viidud. Ei kahetse hetkegi hoorattaja vaheplaadi hankimiseks kasutatud kolme tundi. Toona otseasendust ei pakutud. Kuigi, minu probleemilahendamiseks oleks pidanud ikak traktori poolitama - hammasvöö oli ribadeks.
Kui käivitusmootor oleks lihtne ja hea, siis ei oleks ju iga kolmas teema sellest, kuidas seda lihtsalt asja hästi käima panna.
Minul pole kutsika vastu midagi, kuid ei tasu asju ilustada ühti. Käivitusmootori suurim pluss on see, et sellega saab traktorit kasutada elektrivabalt. Ei akut, ei muret. Võtad rihma ja tömmad...
Kusjuures PD-10Y ju on lihtne ja lollikindel asi, lihtsalt natuke peab vaevuma mootorist hoolima. Siis käivitub esimeset tõmbest ja veab nurisemata põhimootori käima.
Need "russimehed" kes ei suuda oma traktorit käivituvana hoida, ei peaks seda metsa jätmagi. Läheb russ kenasti, kui akud on elusad, juhtmed korras, mootor jõus ja mees teab, mida teeb. Aga palju selliseid metsarusse ikka on...
Sest nagu me pidevalt kuuleme, egas tehnoseisund tööd tee - kasum tuleb ikka tervise arvelt odava rondiga rahmides...
(20-01-2013, 02:46 AM)Moto555 Kirjutas: Ulme rats, traktor pooleks, siis vaheplaat ja mis hooratas hammasvöö teine ja talvel aku maha edasi tagasi lae.
Egas keegi seda pooleksvõtmist vaid starteripaigalduseks tee - ikka siduri või hooratta tõttu. Minagi pidin traktori poolitama, kuna hammasvöö hoorattalt lahkus. Keegi ole enne mind "ratsinud".
Kui juba pooleks, siis sai kohe ka elektrifitseerimine läbi viidud. Ei kahetse hetkegi hoorattaja vaheplaadi hankimiseks kasutatud kolme tundi. Toona otseasendust ei pakutud. Kuigi, minu probleemilahendamiseks oleks pidanud ikak traktori poolitama - hammasvöö oli ribadeks.