13-02-2013, 10:05 AM
(12-02-2013, 21:50 PM)phyl Kirjutas: Kuramus, ma olen täheldanud mõne kergema masina peal (vast toll selga ei karga), et kuni -20 kannatab roheline/sinine (kes kuidas nimetab) küte veel vabalt, ennem kui parafiin süldiks muutub.
...
Suvine kohe kindlasti mitte. "Üleminekukütuse" puhul kannatab kümmekond miinust ära. Sõltuvalt masina ehitusest (kuhu on juhitud sooja kütuse tagasivool paagis, kui avarad on trassid, kui soojas kohas filter) võib edukalt 5-10 kraadi madalamalgi temperatuuril hakkama saada. Eriti pidevalt käiv masin.
Paar eelmist külma talve elasid mitmed pidevalt käivad masinad nii üle, et kogu aeg oli suvine paagis - see lihtsalt eeldab vastavat elu- ja töökorraldust.
Golfi filter võib ummistumisel hakata läbilaset piirama - russi mootor küsib täisvõimsusel pea kaks pange tunnis... Sobiv universaalne filter on hea, kuid paraku maksab raha.
Russi filtrisüsteem on küllalt mõistlik ja selle vahetamist ma ei pea hädavajalikuks. Elelent on odav, vahetus lihtne ja puhas töö. Filtrikopsiku sulgeb neljast nurgast konkreetne keermesliide. Settepoti puuduseks on läbipaistva osa puudumine - kunagi ei tea, kes seal ujub...