18-03-2013, 14:21 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-03-2013, 14:22 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(18-03-2013, 14:11 PM)hillar2 Kirjutas: ...
Originaalblokeer ei tööta, õli eriti sealt ei tule, kui trossist tõmmata. Samuti on selle jagaja eelis see, et künnil saan ta sirge peal sisse lülitada, põllu otsas lülitan välja, originaalblokeeri peab hoidma sunni peal käega.
Trossi pingus õige? Kui tross on lõdva, siis ei keera piisavalt ja õlirõhu puudumisel ei blokeerita ka difrit.
Esimene asend on väljas, teine (ja veidi pööratud) peab blokeeringu vabastama, kui rooli pööratakse üle 10 kraadi ja kolmas asend - käega lõpuni välja tõmmatuna on pidev blokeering. Aga seda Sa teadsid ilmselt ka ise. Mõni aga veel ei tea.
Väga tavaline on see, et tross venib ja automaatasendit ei lülitata sisse. Vaata mõnest raamatust, seal on antud rulliku nõutud asendid trossi sättimiseks.
Aga Sinu viidatud jupstüki ühendamist oleks huvitav teada küll. Kuidas seda juhitakse? Sama hoova ja trossiga?