18-03-2013, 17:17 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-03-2013, 17:19 PM ja muutjaks oli saarrand.)
[/quote]
Esimene asend on väljas, teine (ja veidi pööratud) peab blokeeringu vabastama, kui rooli pööratakse üle 10 kraadi ja kolmas asend - käega lõpuni välja tõmmatuna on pidev blokeering. Aga seda Sa teadsid ilmselt ka ise. Mõni aga veel ei tea.
[/quote]
Kas sa oskad kommenteerida, milline on nn esimene asend ja milline on käega lõpuni välja tõmmatud asend? Seal on minul vähemalt kaks joont, esimese joone juures on välja lülitatud, ja teise joone juures on automaatika peal või ma eksin? Mul on seal küljes käepidemega tross ja automaat asendisse panekuks tõmban trossi linki väljapoole ja lukustan, keerates 90kraadi käepidet.
Esimene asend on väljas, teine (ja veidi pööratud) peab blokeeringu vabastama, kui rooli pööratakse üle 10 kraadi ja kolmas asend - käega lõpuni välja tõmmatuna on pidev blokeering. Aga seda Sa teadsid ilmselt ka ise. Mõni aga veel ei tea.
[/quote]
Kas sa oskad kommenteerida, milline on nn esimene asend ja milline on käega lõpuni välja tõmmatud asend? Seal on minul vähemalt kaks joont, esimese joone juures on välja lülitatud, ja teise joone juures on automaatika peal või ma eksin? Mul on seal küljes käepidemega tross ja automaat asendisse panekuks tõmban trossi linki väljapoole ja lukustan, keerates 90kraadi käepidet.
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170