13-05-2013, 12:50 PM
Hm, neid on läbi käinud mitmeid... Pole ühelgi tuntavat erinevust märganud. Aga ega ma üle paarisaja tunni pole nendega järjest tööd ka teinud. Ning ei saa välistada ka seda, et ma lihtsalt olen nii kehv juht, et ei märka säärast erinevust.
Kas ei või siin olla teemaks Vene tootmise omapära? Et mingil ajavahemikul modifitseeriti ühte detaili ja alles hiljem avastati apsakas ning ei hakatud enam "täpsihäälestusega" jändama?
Kuidagi ebaloogiline tundub, et masina väljatöötamisel oleks säärane ebasümmeetrilisus jäänud välja ravimata... Sest selleks oleks olnud vaja vaid muuta võimendikolvi hammaslati hammaste jaotust...
Samas, suuremaidki asju on mööda pandud.
Difriluku automaatika peab surve maha laskma, kui rattaid pööratakse enam, kui 12 kraadi. Kui difribloki automaatika ei ole oluline, siis saab selle ju trossi pikkuse muutmisega lihtviisiliselt elimineerida
Kas ei või siin olla teemaks Vene tootmise omapära? Et mingil ajavahemikul modifitseeriti ühte detaili ja alles hiljem avastati apsakas ning ei hakatud enam "täpsihäälestusega" jändama?
Kuidagi ebaloogiline tundub, et masina väljatöötamisel oleks säärane ebasümmeetrilisus jäänud välja ravimata... Sest selleks oleks olnud vaja vaid muuta võimendikolvi hammaslati hammaste jaotust...
Samas, suuremaidki asju on mööda pandud.
Difriluku automaatika peab surve maha laskma, kui rattaid pööratakse enam, kui 12 kraadi. Kui difribloki automaatika ei ole oluline, siis saab selle ju trossi pikkuse muutmisega lihtviisiliselt elimineerida