29-09-2013, 21:19 PM
Esimene kord võib olla vägagi piinarikas vahetada.
Järgmine kord on juba asjad liigutatud ja tulevad lahti ja varuosade kvaliteet sunnib seda kordama mingi aja tagant.
Kui on keevitus käepärast saab ka selle tihendikorpuse mahavõtmisega välja tõmmata pooltelje keevitades sinna keermelati jupi ja tehes vastava toe sinna millest tõmmata.
Kui on mehaaniline difrilukk, tuleks omale selgeks teha kas selle peab sisse lükkama või välja et muhv kasti ei kukuks.
Uued laagrid ma lasin 3 sajandikku alla ja siis tuleb see jupp lihtsalt välja ilma pika eelmänguta.
Hullem on rattarummu lahtisaamine kuna see ei püsi ju paigal ja kinni keeratakse see ikkagi 1,5m toruga.
Ma lasin 2 polti gaasiga pooleks ja teised kaks tulid lahti kui pinge maha võetud.
Järgmine kord on juba asjad liigutatud ja tulevad lahti ja varuosade kvaliteet sunnib seda kordama mingi aja tagant.
Kui on keevitus käepärast saab ka selle tihendikorpuse mahavõtmisega välja tõmmata pooltelje keevitades sinna keermelati jupi ja tehes vastava toe sinna millest tõmmata.
Kui on mehaaniline difrilukk, tuleks omale selgeks teha kas selle peab sisse lükkama või välja et muhv kasti ei kukuks.
Uued laagrid ma lasin 3 sajandikku alla ja siis tuleb see jupp lihtsalt välja ilma pika eelmänguta.
Hullem on rattarummu lahtisaamine kuna see ei püsi ju paigal ja kinni keeratakse see ikkagi 1,5m toruga.
Ma lasin 2 polti gaasiga pooleks ja teised kaks tulid lahti kui pinge maha võetud.