17-01-2014, 00:39 AM
(16-01-2014, 23:18 PM)Rapsijuurikas Kirjutas: Miks peaks vabalthingaval olema selline vastusurve?
Kui on umbes selline vastusurve, siis on mootoril madaltel pööretel jõudu. Miks täpsemalt, siis pead süvenema vabalthingavate mootorite väljalaske kollektorite ja vastusurvete keerulisse maailma.
Kui on kõrge pöörde mootor, tegelikuses, siis kui masin sõidab 80 protsenti ajast WOT (wide open trottel) asendis, siis pole sellist vastusurvet vaja. Vaja on ainult siis mingisugust väljalaske kollektorit (korralikku ja vastavuses kubatuuriga), mis ühtlustab gaaside voolavust ja aitab tekitada gaaside voolavusele inertsi, tänu millele suureneb masinal dünaamiline surveaste ja võimsus suureneb.
Vabalthingavad diisel mootorid on tegelikult kõige tundlikumad, kui pole vastusurvet.
Come to the dark side, we have cookies!