17-01-2014, 18:58 PM
No "teooriaid" võib siin seletama jäädagi. Praktika tõestab seda, kui bensiini mootoril sumpa ära lõikad, siis madalalt jõudu vähe - küll aga pöörde pealt on jõudu tükimaad rohkem.
Vabalhingavate diislite puhul tõestab praktika seda, kui sumpa alt ära kukub, siis sõita on võimatu. Paned korraliku sumpsi alla ja masinal jõudu jälle normaalselt.
Turbokatel (nii bensiin, kui ka diisel mootor). Peale vilet kui saad, lõika sumpa ära, kuna takistab mootorit. (küll aga on ka siis täheldatud, kui vile on maru suur ja tuleb kõrgel pöördel järgi siis on madalalt maru mannetu.)
Ega ma ka mingi professor ole, et neid teooriad täpselt tean. Oma loogikast ja praktilistest kogemustest on kõik tuletatud.
Vabalhingavate diislite puhul tõestab praktika seda, kui sumpa alt ära kukub, siis sõita on võimatu. Paned korraliku sumpsi alla ja masinal jõudu jälle normaalselt.
Turbokatel (nii bensiin, kui ka diisel mootor). Peale vilet kui saad, lõika sumpa ära, kuna takistab mootorit. (küll aga on ka siis täheldatud, kui vile on maru suur ja tuleb kõrgel pöördel järgi siis on madalalt maru mannetu.)
Ega ma ka mingi professor ole, et neid teooriad täpselt tean. Oma loogikast ja praktilistest kogemustest on kõik tuletatud.
Come to the dark side, we have cookies!