30-01-2014, 23:25 PM
150-200hp silindris x4 seda võiks nimetada turboga isendiks.600-800hp plokis.
Pole isiklikult teinud katset palju ta kannatab.Miks terasest raami ei ole, ilmselt kuhugi peab need hammasrattad võllid paigaldama ja oluliselt odavam on korpuseid malmist valada ja malmisegudest ja pole ka võimalik pingete ja vibratsiooni pärast teatud asju terasest teha..Bugatti Veyron koosneb 2 osast, esimene ja tagumine osa ja omavahel ühendatakse need 14 peenikese titaanpoldiga ja 1000hp ja meeletu vääne veab seda süsinikust ja alumiiniumist autot edasi.Normaalse kasutamise juures nagu ette nähtud on ja kui poldid kinni korralikult ei tohiks belarus keskelt pooleks minna.
Pole isiklikult teinud katset palju ta kannatab.Miks terasest raami ei ole, ilmselt kuhugi peab need hammasrattad võllid paigaldama ja oluliselt odavam on korpuseid malmist valada ja malmisegudest ja pole ka võimalik pingete ja vibratsiooni pärast teatud asju terasest teha..Bugatti Veyron koosneb 2 osast, esimene ja tagumine osa ja omavahel ühendatakse need 14 peenikese titaanpoldiga ja 1000hp ja meeletu vääne veab seda süsinikust ja alumiiniumist autot edasi.Normaalse kasutamise juures nagu ette nähtud on ja kui poldid kinni korralikult ei tohiks belarus keskelt pooleks minna.