19-06-2014, 23:12 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-06-2014, 23:15 PM ja muutjaks oli 2715.)
Kusjuures Venes on saada korralikud jupid, mis ei jää alla lääne osadele aga need maksavad ka samapalju kui lääne osad...
Sõber pihkvast ikka külla tuleb siis imestab, et kuda meil varuosad odavamad on kui neil.
Ühesõnaga enamus siia jõudvatest osadest ongi väljapraagitud kraam, Hiina analoog (tunnuseks ilus välimus, kuna Hiinlane ei oska nii jubeda näoga asja teha)ja kuskilt ladudest korjatu.
Sõbra T-25 tegime täisremondi, panime kasti uue sisu, siduri ja ridapumba.
Nüüd, 1,5 aasta möödudes on ainus uutest asjadest ridapump ja 4 kasti hammasratast.
Esimesena läksid reversi hammakad, kuna need olid malmist tehtud ja poole hektari kartuliga majandamisega oli edasisuund kadunud.
Sidurit ei saanud juba uuena korralikult lahutama ja mingi aeg ei saanud enam nii reguleerida, et lahutaks.
Põhjuseks sidurikorvi plekk, mis oli 1mm õhem kui originaal ja pehme kah veel takkaotsa.
Siis läks 3 käigu hammasrattapaar, millest üks oli pehme ja teine klaaskõva.
Pehme oli pooleni kulunud ja kõval tükid väljas.
Sellised olid ka ülejäänud hammakad ja läksid vanad tagasi sisse.
Eks selliseid lugusid teavad enamus Vene tehnikaga majandajad rääkida...
Edit:
Belarusil sees Bmw M50 mootori oma ja hoiab iga ilmaga seieri 85c peal.
Sõber pihkvast ikka külla tuleb siis imestab, et kuda meil varuosad odavamad on kui neil.
Ühesõnaga enamus siia jõudvatest osadest ongi väljapraagitud kraam, Hiina analoog (tunnuseks ilus välimus, kuna Hiinlane ei oska nii jubeda näoga asja teha)ja kuskilt ladudest korjatu.
Sõbra T-25 tegime täisremondi, panime kasti uue sisu, siduri ja ridapumba.
Nüüd, 1,5 aasta möödudes on ainus uutest asjadest ridapump ja 4 kasti hammasratast.
Esimesena läksid reversi hammakad, kuna need olid malmist tehtud ja poole hektari kartuliga majandamisega oli edasisuund kadunud.
Sidurit ei saanud juba uuena korralikult lahutama ja mingi aeg ei saanud enam nii reguleerida, et lahutaks.
Põhjuseks sidurikorvi plekk, mis oli 1mm õhem kui originaal ja pehme kah veel takkaotsa.
Siis läks 3 käigu hammasrattapaar, millest üks oli pehme ja teine klaaskõva.
Pehme oli pooleni kulunud ja kõval tükid väljas.
Sellised olid ka ülejäänud hammakad ja läksid vanad tagasi sisse.
Eks selliseid lugusid teavad enamus Vene tehnikaga majandajad rääkida...
Edit:
Belarusil sees Bmw M50 mootori oma ja hoiab iga ilmaga seieri 85c peal.