09-10-2014, 09:54 AM
Üldjoontes on see õige, et pikalt ei maksa lasta diislil tühikäigul tiksuda.Mitte ainult MTZ vaid kõik diislid kuuluvad siia alla.
Põhjuseid on mitu. Nii teoreetilisi kui ka praktilisi.
Näiteks:
Tühikäigul mootori töötemperatuur langeb ja selle tagajärjel ei põle küttesegu täielikult ära, mille tulemusena põlemata kütus peseb silindriseintelt maha kaitsva õlikihi ja kahjustab silindriseinu.
Pikemaajalisel tühikäigul madala töötemperatuuri juures võib tekkida põlemata kütusest ja õli jääkidest koks, mis on eriti abrassiivne. Seesamune koks võib kutsuda esile isegi rõngaste purunemist.Healjuhul kitib ta lihtsalt rõngad kinni ja ongi õli korstnas. Samuti võib kutsuda esile pihustiotste kinnijäämist.
Kõige parem sissetöötamiseks on mõõdukas koormus.
Põhjuseid on mitu. Nii teoreetilisi kui ka praktilisi.
Näiteks:
Tühikäigul mootori töötemperatuur langeb ja selle tagajärjel ei põle küttesegu täielikult ära, mille tulemusena põlemata kütus peseb silindriseintelt maha kaitsva õlikihi ja kahjustab silindriseinu.
Pikemaajalisel tühikäigul madala töötemperatuuri juures võib tekkida põlemata kütusest ja õli jääkidest koks, mis on eriti abrassiivne. Seesamune koks võib kutsuda esile isegi rõngaste purunemist.Healjuhul kitib ta lihtsalt rõngad kinni ja ongi õli korstnas. Samuti võib kutsuda esile pihustiotste kinnijäämist.
Kõige parem sissetöötamiseks on mõõdukas koormus.
Aquila captas non muscas.