01-02-2015, 11:49 AM
(01-02-2015, 07:11 AM)maisalup Kirjutas: Mina olen regullinud bellarussil nii- klapikambri kaan maha, kütusetorud pumba pealt maha.
Gaasipedaal põhja, et paremini näha oleks ja siis mootorit keerama õigetpidi. Sealt mitmendast stutsist pumba pealt küte üles tuleb seda kolbi regullid. Kui küte pumbast tuleb, siis on õige kolb õiges asendis. alustuseks kaliiber vahele, kui vahe paigas siis ei puutu, kui pole, siis lukustusmutter lahti ja vahe õigeks, ning mutter uuesti kinni. Kui kõik selle kolvi klapid timmis siis uuesti mootorit ringi ajama kuni tuleb järgmisest stutsist küte ja siis järgmised klapid paika
Kui veel lihtsustada siis väntvõlli keerates on klapikambrikaane alt ka näha kunas sisselaskeklapp sulgub.
Siis veel pool pööret vänta keerata ja kolb on üleval.
See kolvi üles jõudmine on ka kuulda.Kui sisin karterisse lõpeb on kolb üleval.
Ühesõnaga saab ka torusid maha kiskumata hakkama.
Tööjärjekord on 1-3-4-2 ja et vähem vänta keerata peaks alustama 1 silindrist.Siis 3, 4 ja 2 iga 180 kraadi tagant.