12-04-2015, 10:24 AM
(12-04-2015, 09:59 AM)phyl Kirjutas: Mina kasutaks moodsa õlifiltri asemel ikka tsentrifuugi. Puhastab õli palju paremini tahmast ja vahetus/puhastus on igakord tasuta.
See tsentrifuug on rooma ajastu ajalooline rämps. Mitte ükski normaalse mõistusega inimene ei poolda seda sitta.
Reaalsuses on nii, et kui masinas on sammaldunud õli siis jah ta püüab sul kümnendiku sitta kinni. Kui aga korralik, siis vaja õli puhastamise jaoks paremaid vahendeid.
Teisalt suvi-sügis-talv-kevad üks õlimark - sellise õliga hakkab tsentrifuug alles siis tööle, kui masin on saavutanud töötemperatuuri. Seda aga juhtub enamjaolt alles pärast paaritunnilist töötegemist. Vene tehnika kasutajad kasutavad heal juhul vaid 30min masinat ja siis kuuri tagasi (enamjaolt) - selle aja jooksul ei hakka see tsentrifuug töölegi.
Sai siin ühel masinal katsetus tehtud just. Panime uue õli sisse tsentrifuugiga oleks pidanud midagi ikka kinni püüdma, mis uus õli lahti leotas. Puhas kui lapse pee. Sai filter pandud, oh juudas. Esimesed 3 filtrit läksid nädalase tööga umbe.Siis hakkas veidi järgi andma. Ja siin ei saanud filtrit süüdistada.
Ma olen aru hakanud saama, et kui masina kuusakoskisse peab vedama, siis on iga gramm arvel. Siis peab masin olema nii seest kui väljast korraliku õlikihiga koos. - siit need kilod tulevad.
Aga vene tehnika pooldajatele "säästuvendadele" meeldib, kui asi on nostalgiline. Ainuke vilets omadus on see, et mustlased on nurgataga samamoodi piilumas, kunas saab teie austatud vanaraua kuusakoskisse vedada. Jutt, et hea tehnika peab eluaeg vastu, ei pea paika.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.