10-05-2015, 09:06 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-05-2015, 09:08 AM ja muutjaks oli Necro.)
Mul ei ole kahjuks pilti, aga sinna tsentrifuugi asemele saab soetada mingi teatud raha eest uuema tüübi jala. Ja sellega saab ära kaotada tsentrifuugi. Ehk siis selle uuema jala külge käib tavaline õlifilter. Aasta tagasi, kui ühe vana 82-e garreti turbo vahetasin TKR-i vastu, siis toodi miskipärast uus tsentrifuugi jalg. Toodi terve kastitäis juppe. Ehk siis terve TKR turbo komplekt, koos kollektorite, lõdvikute, turbo ja muu vajalikuga. Jalalt keerad naksti vana filtri minema, uue tihendi teed värske õliga kokku, et libedam oleks ja keerad uue peale. Ja naksti. Ongi tehtud. Mitte, et tsentrifuugi puhastamine mingi räigelt raske töö oleks, vastupidi. Vahest lääne masinate vahelt aega jääb ja mõnel russil vaja hooldust teha, siis saab korralikult tegutseda
Aga jah, see tsentrifuug kogub seda manti korralikult. Oli kord selline juhus, kus tsentrifuugi lahti võttes avastasin, et sinna oli miskine 2cm paksune kiht seda "musta kulda" akumuleerunud. Eks neid juhuseid ole igasuguseid.
Garreti föönist pilt ka. Turbiin oli kinni jooksnud. Tulin kevade alguses tööle tagasi ja öeldi, et vaata, mis turbol viga. Noh jah. Jõudu pole ja häälitseb kahtlaselt. Sai siis lahti võetud ja oh imet. Turbiin ei liigu. Päris korralikult oli kinni. Ja siis toodi TKR-i komplekt. Pärast laost avastati, et tutikas garret on kuskil taga riiulis seismas ja oleks saanud lihtsalt teise peale visata ja korras. Aga vähemalt sain masina turbotamisest mingit kaudset aimu. Sest reaalselt need lõdvikud ja kollektorid tahtsid siit-sealt kohendamist. Torustikud väänamist jne. Mis sest, et masin oli juba eelnevalt turbotatud. Nikerdamist oli siiski omajagu nende detailidega. Ma täpselt ei tea, kus garret paigaldatud on. Aga masin on kõvasti üle 25 aasta vana. Ehk siis Türi mehed ehk ise kunagi viskasid peale või isegi kuskil kaugemal. Aga aitab lorast
Aga pilt ka lõpuks -
Aga jah, see tsentrifuug kogub seda manti korralikult. Oli kord selline juhus, kus tsentrifuugi lahti võttes avastasin, et sinna oli miskine 2cm paksune kiht seda "musta kulda" akumuleerunud. Eks neid juhuseid ole igasuguseid.
Garreti föönist pilt ka. Turbiin oli kinni jooksnud. Tulin kevade alguses tööle tagasi ja öeldi, et vaata, mis turbol viga. Noh jah. Jõudu pole ja häälitseb kahtlaselt. Sai siis lahti võetud ja oh imet. Turbiin ei liigu. Päris korralikult oli kinni. Ja siis toodi TKR-i komplekt. Pärast laost avastati, et tutikas garret on kuskil taga riiulis seismas ja oleks saanud lihtsalt teise peale visata ja korras. Aga vähemalt sain masina turbotamisest mingit kaudset aimu. Sest reaalselt need lõdvikud ja kollektorid tahtsid siit-sealt kohendamist. Torustikud väänamist jne. Mis sest, et masin oli juba eelnevalt turbotatud. Nikerdamist oli siiski omajagu nende detailidega. Ma täpselt ei tea, kus garret paigaldatud on. Aga masin on kõvasti üle 25 aasta vana. Ehk siis Türi mehed ehk ise kunagi viskasid peale või isegi kuskil kaugemal. Aga aitab lorast
Aga pilt ka lõpuks -
Almost Again