23-09-2015, 14:52 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-09-2015, 15:00 PM ja muutjaks oli h2rra.)
(22-09-2015, 21:43 PM)jancs Kirjutas: Nii, kuna teadjaid mehi palju, siis igaks juhuks panen ka paar pilti genekast ja pingeregulaatorist.
ja mida me peaksime siis rääkima? Harjade peale läheb ergutusvool... see tähendab 12V. lastakse läbi releeregulaatori(see mustas korpuses olev elektroonika 2 klemmi põhja all ja kindlasti korralikult keerata kere külge kinni, kuna saab sealt massi) Paigalda ka lisamassijuhe kere ja mootori vahele,ühenduskohad puhasta korralikult.
Kui relee on pees, siis võid ajutiselt relee asemel kasutada esitulede pirni, millest lased ergutusvoolu läbi ühe niidi (pikemal kasutamisel, nädal-kaks keedab akust vee välja, kui koormust taga ei ole) Kui lased otse harjadele 12V. siis ei juhtu kah midagi ja generaator laeb siis täisvõimsusega. Kui siis kah tuled vilguvad, siis otsi viga massijuhtmetest,akulemmidest ja geneka + klemmi pingutamisest(kõige alumine mutter generaatori + klemmil 10 mm võtmele)
Kuna trakats koosneb paljudest plekkidest. mis on omavahel ühendatud kruvide-poltidega siis parim oleks gene massist vedada eraldi juhe relee regulaatori massi jasealt edasi aku massi. Siis on kindel
Kõige lollikindlam releeregulaator oli VAZ 2101-2103 ... mehhaanilise releega ja kõhu all olid traadist koormustakistid. laadimise reguleerimine käis lihtsalt relee tagasitõmbe vedru pinguse reguleerimisega Sobib kõikidele generaatoritele
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA