28-04-2016, 08:35 AM
(28-04-2016, 05:43 AM)tungla Kirjutas: Uuemad on ülemiselt poolelt ainult ühe toruga mis läheb radikasse(vist starteri varjant),käivitusmootorisse minevat toru ei ole.Teissuguseid ei ole näinud.Kui keegi teab mingit paremat varjanti,et see toimiks oleks hea teada anda.
Käivitusmootori toru saab ühendada soojendusradika voolikuga kolmikuga näiteks.
Mul oli näiteks selline skeem kasutusel et käivitusmootori silindrikaanele oli pandud soojenduskraan kust läks vesi läbi soojendusradika veepumba peene toru kaudu, mis ongi seal selleks.
Täiesti toimiv on ka selline lahendus, kus käivitusmootori veesärgil on alumine ava kinni pandud ja ülevalt jahutusvedelikku täis kallatud.
Sellest piisab kindlasti minutiliseks töötamiseks ja rohkem pole vajagi.