18-07-2016, 10:31 AM
(17-07-2016, 08:06 AM)tungla Kirjutas: Probleem endiselt roolivõimendiga.Loobusin orginaali taastamisest.Sai paigaldatud uus dosaator vana roolivõimendi korpuse külge ja teovõllilt hambad eemaltatud.Kuid nüüd läheb dosaator kuumaks ja kui rooli aeglaselt keerata siis üritab võimendi ise rattaid lõpuni keerata,kui roolist ise tagasi ei hoia(kas võib viga peituda,et õhk on veel süsteemis).Tagasivoolul on mingi klapp mis suunab õli plokeeringu lülitisse,kaane peale ja filtrisse.Mis otstarbe jaoks,kas tagasivool peaks vaba olema(võb klapi eemaldada).
Ega pealevool ja tagasivool pole dosaatoril vahetuses?
Samuti on dosaator tundlik igasuguse õlis liikuva mustuse peale.
Nüüd ei saagi aru kas jutt käib sellest originaalsest kraanist vana võimendi küljes või on pandud uus blokeeringu lülitamise kraan?
Kas silindrina on kasutusel vana roolivõimendi silinder?