12-10-2016, 00:03 AM
86 aasta Mtz-82 on kabiini sõrestik ja raam sama ehitusega mis tänapäeval tehtavatel.
Mingi aeg kadusid küljeklaasidel raamid ära, tagaaken sai omale gaasamordid nagu ka katuseluuk ja soojendus on ühe radiaatoriga kahe asemel.
2015 aasta väljalaskel on konstruktsiooni lihtsamaks tehtud.
Näiteks ukse ja küljeklaasi vaheline post on tavalisest nelikant-torust tehtud ja seega pole seal enam valtsi ukse ja küljeakna jaoks.
Samuti on soojendusel valmidus konditsioneeri radika paigaldamiseks ja ka kondensaadi kogumise vann soojendusel.
Väidetavalt olla suure kabiiniga Belarusi katsetatud Räpina kandis ja seal olid peal selle väljatöötamisel lubatud selektiivklaasid ja turbo.
Aasta võis olla kas 82 või 83.
Mingi aeg kadusid küljeklaasidel raamid ära, tagaaken sai omale gaasamordid nagu ka katuseluuk ja soojendus on ühe radiaatoriga kahe asemel.
2015 aasta väljalaskel on konstruktsiooni lihtsamaks tehtud.
Näiteks ukse ja küljeklaasi vaheline post on tavalisest nelikant-torust tehtud ja seega pole seal enam valtsi ukse ja küljeakna jaoks.
Samuti on soojendusel valmidus konditsioneeri radika paigaldamiseks ja ka kondensaadi kogumise vann soojendusel.
Väidetavalt olla suure kabiiniga Belarusi katsetatud Räpina kandis ja seal olid peal selle väljatöötamisel lubatud selektiivklaasid ja turbo.
Aasta võis olla kas 82 või 83.