21-12-2016, 10:47 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-12-2016, 12:19 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(21-12-2016, 10:44 AM)Meistrimees Kirjutas:(20-12-2016, 23:06 PM)Daff Kirjutas: Muideks juhtmete skeem on sama nagu raamat ette näeb. Pluss on kogu aeg ühendatud helisignaaliga ja lülitist antakse mass peale.Belarussil ja teistelgi masinatel on massijuhtmeks masina kere. Pluss läbi lüliti.
Eeldamine on kõigi perssekeramiste ema. Punase plastkapotiga russil pole mitmed asjad enam "õigesti".
Millise masinaga Daffil mure on?
EDIT: Vigane väide eemaldatud.
Skeemi järgi tuleb pluss otse kaitsmeplokist (uuemas kabiinis F4 ploki kaitsmelt 2 või vana kabiini vasakpoolseima ploki parempoolseimalt kaitsmelt) ja massi saab vanemal traktorl läbi signaalilüliti, läbi haagisepistikupesa või uuemal traktoril kombilüliti.
Või mingi kolmas lahendus, kui traktorit on paremaks ehitatud.
Isoleeritud klemmidega releel, mida see originaal C311 endast kujutab peaks küll üsna ükskõik olema, kumba pidi vool sellest läbi käib. Aga ega ma tegelikult nende suguelu tunne, seni pole kunagi ühendamisele tähelepanu pööranud.
Kindel, et vajalikud voldid ja mis peamine, amprid olemas on toitvas juhtmes? krõps võib vihjata ka labasele nälgajäämisele.