21-12-2016, 11:00 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-12-2016, 11:01 AM ja muutjaks oli Meistrimees.)
(21-12-2016, 10:47 AM)v6sa Kirjutas:(21-12-2016, 10:44 AM)Meistrimees Kirjutas:(20-12-2016, 23:06 PM)Daff Kirjutas: Muideks juhtmete skeem on sama nagu raamat ette näeb. Pluss on kogu aeg ühendatud helisignaaliga ja lülitist antakse mass peale.Belarussil ja teistelgi masinatel on massijuhtmeks masina kere. Pluss läbi lüliti.
Eeldamine on kõigi perssekeramiste ema. Punase plastkapotiga russil pole mitmed asjad enam "õigesti".
Millise masinaga Daffil mure on? Nõukaaegsel russil tuleb tõsti pluss läbi lüliti otse. Lülitatav miinus tekkis koos eurorussiga...
Kas nendel uuematel on signaal siis isoleeritud korpusega või isoleeritakse kinnitus. Muidu lõugaks ju pidevalt?