13-01-2017, 09:56 AM
(24-10-2016, 22:44 PM)KopliKrahv Kirjutas: Pm kaubamajast ostad dosaatori nuudiga teovõlli, dosaatori ja vahetüki dosaatori paigaldamiseks samba külge. Siis eemaldad oma sambalt klapisüsteemi ja olemasoleva teovõlli. Ostetud võlli treid siledaks, paigaldad selle sambasse ja klapisüsteemi asemele paned dosaatori vahetüki abil. Kohalik voolikumeister pressib paar voolikut ja teed ühendused sambal oleva silindri külge. Kuna dosaatori keeramiseks on käsitöölised põlveotsas kokku keevitanud selle võlli, siis jätad dosaatori poolse laagri ära, sest muidu hakkab kõver võll dosaatorit kinni pooma.
Kuidas on selline roolisüsteem Sul töötanud ja kas õli enam kuumaks ei lähe. Mismoodi lahendasid ühendused silindri külge. Veits paneb mõtlema kas rooli silinder suudab üksinda vastu pidada. Ei ole ju enam tiguvõlli mis ka sektorit hoiaks. Selline mõte tekib sellest, et kunagi ühel roolivõimendil olid silindri küljest kõrvad mis hoiavad hammaslatti ära murdunud, need ju üpris kõhnakesed. Muidugi ei tea mis löök seda põhjustas aga kui nüüd peaks selline asi juhtuma on rattad risti all. Võibolla asjatu kartus aga laaduriga küllalt suur koormus esisillal.