21-02-2017, 18:02 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-02-2017, 18:36 PM ja muutjaks oli pen.skar.)
Oeh, millise camera obscuraga need kolm pilti heikikil tehtud? Mobiiliga? Mitte kuidagi ei kannata loetavaks venitada.
Üldiselt küsija soovis vist mootori jaotushammasratase kaane aluse kohta õpetust.
To Tungla. Kui sumps märg, kinnitusklambri juurest õline, siis peab kollektori mõni väljalaskekanal ka õline, vähemalt diiselküttest märg olema. Ainult turboga masinal on teoreetiliselt võimalik- kaanes kanalid kuivad, korsten õline.
Märgamine sünnib: a) silindri-kolvigrupi kulumine, k.a. rõngad kinni pigitunud. - käivitub raskelt, kaua sinist, õli ruttu must.
b) klapi juhtpuksid kulunud - õli läheb ruttu mustaks.
c) mõni pihustiots "pissib" - viskab sinist sekka, õli tuleb karteri juurde, lõpuks kolvis läbiv auk sees!!
Üldiselt küsija soovis vist mootori jaotushammasratase kaane aluse kohta õpetust.
To Tungla. Kui sumps märg, kinnitusklambri juurest õline, siis peab kollektori mõni väljalaskekanal ka õline, vähemalt diiselküttest märg olema. Ainult turboga masinal on teoreetiliselt võimalik- kaanes kanalid kuivad, korsten õline.
Märgamine sünnib: a) silindri-kolvigrupi kulumine, k.a. rõngad kinni pigitunud. - käivitub raskelt, kaua sinist, õli ruttu must.
b) klapi juhtpuksid kulunud - õli läheb ruttu mustaks.
c) mõni pihustiots "pissib" - viskab sinist sekka, õli tuleb karteri juurde, lõpuks kolvis läbiv auk sees!!