Belarus traktorid.
Pane kohe poldid tagasi ja pinguta kinni! Mis Sa nuhid igal pool? Sinna pole vaja üldse nina toppida... Big Grin 
Sul vaja vedru vahetamiseks hoopis teisest kohast lahti võtta. Ülevalt pildil paistavad poldipead juba....

T.
Üleliigne kraam vahetusteks ja realiseerimiseks...... http://nagi.ee/photos/TALUPOEG/sets/298633/

Pakkuda erinevaid veneaegseid kiilrihmasid. Uuri asja!

Üleliigsed veljed ja kummid:
http://nagi.ee/photos/TALUPOEG/sets/407007/
Vasta
(7 tunnid tagasi)Kult Kirjutas: Kuidas see jupp lahti tuleb, poldid keerasin välja nägu näha. Kust poolt haamriga läheneda. Või mis need 2 tifti moodi asja seal teevad.
Kokkuvõttes vaja vedru ära vahetada.
[Pilt: 20170521_174307.jpg]

Flanse kaelus lase ülevalt lahti. Pildi üleval servas need paistavad jah, oli vist 4-5 poldiga kinni. Vahest need on päris seeneks kobrutanud ja neid on äge lahti keerata. Siis peaks kogu kupatus lahti tulema.  Mis rooliõlakusse puutub, siis selle võid julgelt tagasi kinni keerata.
Almost Again
Vasta
Tänan kiirete vastuste eest. Ma mõtlesin et võtan selle õlaku eest ära, ei hakka siis roolivarrast väänama ja lihtsam majandada, aga jääb võtmata siis.
 Need kaeluse poldid on jah veits ära kobrutanud, saab lõbus olema. Eile lasin kõvasti sussu peale neile, äkki saab lahti täna.

Kui juba küsimiseks läks, siis mis ollust sinna reduktorisse valada?
Vasta
Kui on näha et ei pidanud siis löö tavotti peoga täis ja paksemat õli ka takka. Mulle tundub,et kui juba vedrut vahetad siis vaheta ka kõik sk. tihendid ära,hülsitihendid ja samuti reguleeri võllide laagrid üle ja üldse loobi kõik sõnnik sealt seest välja. Kui juba remondiks läks siis tuleks ikka kõik korda teha.
Muret teevad need poldid mille pead on nagunii ära keeratud. Nendega on jama,sest kaubandusvõrgust ei saa sellist polti. Saad 19 mm. peaga aga need ei sobi. Kunagi lasin freesijal uued peenema kuuskandi peale lasta... hiljem läksin kergema vastupanu teed ja lasin relakaga. Big Grin  Sisekant võtmega keeratavad poldid unusta kohe ära ja samuti pehmed veneaegsed. Alla 8.8 tugevusega polte ära sinna pane.
Poolik remont ei tasu seal ära,sest nagunii isegi korralikult tehes ei pruugi õli sees püsida.
T.
Üleliigne kraam vahetusteks ja realiseerimiseks...... http://nagi.ee/photos/TALUPOEG/sets/298633/

Pakkuda erinevaid veneaegseid kiilrihmasid. Uuri asja!

Üleliigsed veljed ja kummid:
http://nagi.ee/photos/TALUPOEG/sets/407007/
Vasta
Parem kui saad 10.9( või mis ta oli) tugevusega poldid. Ainuke koht mis võib jooksma hakata on rattavõlli( see kuhu kinnitad ratta Big Grin ) sk-tihend. Võll aja jooksul nii ära kulunud tihendi kohalt, et ei peagi. Muidugi teine koht on see suur " ring" . Sinna pane tihend koos silikooniga sest ei tea kui kõverad pinnad võivad olla. Õliks võid panna vana hea TEP-15.
Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.
Vasta
(20-05-2017, 20:15 PM)52mees Kirjutas: Tere, järjekordne probleem. Nimelt tahab mootor minna liiga pöördesse. Viga tuli järsult. Tühikäik ok, aga täispöördeid on umbes kõrva järgi 2500, kuigi peaks olema ainult  1850. Mõtlesin et plunsu max asendis kinni aga ei. Tundub nagu oleks regulaatoris viga. Oskate midagi pakkuda?

Nii, nii. Ise küsin, ise vastan. Aitas regulaatoris selle suurema vedru pikemaks tegemine. Ja lisaks küttekoguse maha keeramine.
Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.
Vasta
Külgülekannet remontides (laagrid olid õhtal) sai orig. poltide asemele visatud sisekuuskant poldid. 12.9 tugevusega. Aga jah, nagu ksf. Talupuig ütles, siis need 19mm polte on paha keerata seal.
Almost Again
Vasta
Palju 52 esisild võiks kaaluda?
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
http://www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: jupiter22, 3 külali(st)ne