Belarus traktorid.
Pane kohe poldid tagasi ja pinguta kinni! Mis Sa nuhid igal pool? Sinna pole vaja üldse nina toppida... Big Grin 
Sul vaja vedru vahetamiseks hoopis teisest kohast lahti võtta. Ülevalt pildil paistavad poldipead juba....

T.
Üleliigne kraam vahetusteks ja realiseerimiseks...... http://nagi.ee/photos/TALUPOEG/sets/298633/

Pakkuda erinevaid veneaegseid kiilrihmasid. Uuri asja!

Üleliigsed veljed ja kummid:
http://nagi.ee/photos/TALUPOEG/sets/407007/
Vasta
(22-05-2017, 13:46 PM)Kult Kirjutas: Kuidas see jupp lahti tuleb, poldid keerasin välja nägu näha. Kust poolt haamriga läheneda. Või mis need 2 tifti moodi asja seal teevad.
Kokkuvõttes vaja vedru ära vahetada.
[Pilt: 20170521_174307.jpg]

Flanse kaelus lase ülevalt lahti. Pildi üleval servas need paistavad jah, oli vist 4-5 poldiga kinni. Vahest need on päris seeneks kobrutanud ja neid on äge lahti keerata. Siis peaks kogu kupatus lahti tulema.  Mis rooliõlakusse puutub, siis selle võid julgelt tagasi kinni keerata.
Almost Again
Vasta
Tänan kiirete vastuste eest. Ma mõtlesin et võtan selle õlaku eest ära, ei hakka siis roolivarrast väänama ja lihtsam majandada, aga jääb võtmata siis.
 Need kaeluse poldid on jah veits ära kobrutanud, saab lõbus olema. Eile lasin kõvasti sussu peale neile, äkki saab lahti täna.

Kui juba küsimiseks läks, siis mis ollust sinna reduktorisse valada?
Vasta
Kui on näha et ei pidanud siis löö tavotti peoga täis ja paksemat õli ka takka. Mulle tundub,et kui juba vedrut vahetad siis vaheta ka kõik sk. tihendid ära,hülsitihendid ja samuti reguleeri võllide laagrid üle ja üldse loobi kõik sõnnik sealt seest välja. Kui juba remondiks läks siis tuleks ikka kõik korda teha.
Muret teevad need poldid mille pead on nagunii ära keeratud. Nendega on jama,sest kaubandusvõrgust ei saa sellist polti. Saad 19 mm. peaga aga need ei sobi. Kunagi lasin freesijal uued peenema kuuskandi peale lasta... hiljem läksin kergema vastupanu teed ja lasin relakaga. Big Grin  Sisekant võtmega keeratavad poldid unusta kohe ära ja samuti pehmed veneaegsed. Alla 8.8 tugevusega polte ära sinna pane.
Poolik remont ei tasu seal ära,sest nagunii isegi korralikult tehes ei pruugi õli sees püsida.
T.
Üleliigne kraam vahetusteks ja realiseerimiseks...... http://nagi.ee/photos/TALUPOEG/sets/298633/

Pakkuda erinevaid veneaegseid kiilrihmasid. Uuri asja!

Üleliigsed veljed ja kummid:
http://nagi.ee/photos/TALUPOEG/sets/407007/
Vasta
Parem kui saad 10.9( või mis ta oli) tugevusega poldid. Ainuke koht mis võib jooksma hakata on rattavõlli( see kuhu kinnitad ratta Big Grin ) sk-tihend. Võll aja jooksul nii ära kulunud tihendi kohalt, et ei peagi. Muidugi teine koht on see suur " ring" . Sinna pane tihend koos silikooniga sest ei tea kui kõverad pinnad võivad olla. Õliks võid panna vana hea TEP-15.
Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.
Vasta
(20-05-2017, 20:15 PM)52mees Kirjutas: Tere, järjekordne probleem. Nimelt tahab mootor minna liiga pöördesse. Viga tuli järsult. Tühikäik ok, aga täispöördeid on umbes kõrva järgi 2500, kuigi peaks olema ainult  1850. Mõtlesin et plunsu max asendis kinni aga ei. Tundub nagu oleks regulaatoris viga. Oskate midagi pakkuda?

Nii, nii. Ise küsin, ise vastan. Aitas regulaatoris selle suurema vedru pikemaks tegemine. Ja lisaks küttekoguse maha keeramine.
Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.
Vasta
Külgülekannet remontides (laagrid olid õhtal) sai orig. poltide asemele visatud sisekuuskant poldid. 12.9 tugevusega. Aga jah, nagu ksf. Talupuig ütles, siis need 19mm polte on paha keerata seal.
Almost Again
Vasta
Palju 52 esisild võiks kaaluda?
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
http://www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
(22-05-2017, 20:35 PM)saarrand Kirjutas: Palju 52 esisild võiks kaaluda?

Pakun et umbes 130-180 kg.
Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.
Vasta
(22-05-2017, 23:04 PM)52mees Kirjutas:
(22-05-2017, 20:35 PM)saarrand Kirjutas: Palju 52 esisild võiks kaaluda?

Pakun et umbes 130-180 kg.

Õige vastus on, koos ratastega ja käigukasti väljavõttega 370 kg.
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
http://www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
(24-05-2017, 17:06 PM)saarrand Kirjutas:
(22-05-2017, 23:04 PM)52mees Kirjutas:
(22-05-2017, 20:35 PM)saarrand Kirjutas: Palju 52 esisild võiks kaaluda?

Pakun et umbes 130-180 kg.

Õige vastus on, koos ratastega ja käigukasti väljavõttega 370 kg.

Kui hakata vaatama, siis võib 370 kg täiesti realistlik olla. Rattad 90-100 kg, väljavõte 20-30 kg ja ülejäänud sild siis 240 kg. Noh natuke panin siis kaaluga puusse, ainult 100 kg Toungue . Tegelt mõtlesin et tahad ainult silla kaalu.
Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.
Vasta
Nende va poltidega läks nii nagu võis arvata, läheb puurimiseks või peaks proovima midagi otsa keevitada, üks murdus ära ja teise lõikasin ise maha, vähemalt ei murdunud nii lähedalt:
[Pilt: 20170522_221346.jpg]

Vedrust oli saanud mitu vedru
[Pilt: 20170522_221332.jpg]

Üks russipilt ka juurde
[Pilt: 20170521_201045.jpg]
Vasta
Malmi seest saab üldjuhul murdunud tiku kätta mutri otsakeevitamisega, läbi mutri siis. Vahepeal mingit õli-petroolisussu ka ja jälle nõkanõka kuni tuleb. Mutreid peab tavaliselt olema oluliselt rohkem kui üks Big Grin
Müün: keermetõrv, puidulakk.
Vasta
Küsimus
Kas keegi on puurinud esisilla prussi alla sellele nn klotsile hüdrorooli kinnituse jaoks auke ja need keermestanud. Ehk oskab öelda, mis poldid sinna panna ja kui sügavad augud tuleb puurida.
Olen kuulnud jutte, et kui läbi puurid, siis hakkab õli välja voolama ja ei saagi pidama. Lähiajal võtan silla laiali ja peab selle töö ette võtma.

Võib ka pakkuda tegijat, kes selle töö ära teeks tasu eest.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta
To Kult. Kui tahad polte pikemalt keeramise jaoks näha, võta siis juba ülejäänud püstak ka maha. Loodan et saad aru mida mõtlen. Kinni käib kahe poldiga, mille sa juba oled lahti keeranud( piltide järgi vaadates) . Seal peaks olema kaks keermestatud auku, kuhu paned need samad poldid ja hakkad keerama. Kindlasti hakkab sealt õli tulema, niiet pane kauss alla. Tuli segane ja pikk jutt aga loodetavasti said aru. Pärast võin anda sinna käiva o-rõnga mõõdu.
Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: maisalup, 2 külali(st)ne