Belarus traktorid.

Tere oleks küsimus selline et laon kokku ühte d 240 mootorit ja probleem seisneb selles et sai osta uued saaled kolvid hülsid jne aga kepsud jäid vanad.Puudu olid kepsu alumised klopid mis sai võetud ühe tagavara d 50 mootorist.Probleem nüüd selline et 80 keps ja 50 klopp ei taha kokku minna.Kui vean kokku siis jääb mingi 5mm vahe sisse.Küsimus siis selline et kas need kepsu klopid siis erinevad 80 el ja vanal d 50 mootoril
Vasta

Kui on mõeldud kepsukaasi siis neid ei saa kepsust lahutada.
Kõigepealt puuritakse kepsule poldiavad, siis lõigatakse keps pooleks, tõmmatakse poltidega kinni ettenähtud jõuga ja alles siis töödeldakse saale pesa.
Niisama töödeldakse koos plokiga ka raamlaagrikaaned ja ka neid ei tohi sassi ajada ja teiselt mootorilt võtta.
Võimalus leida kokkusobiv paar on üks miljonist ehk.
Vasta

(19-08-2017, 13:14 PM)2715 Kirjutas:  Kui on mõeldud kepsukaasi siis neid ei saa kepsust lahutada.
Kõigepealt puuritakse kepsule poldiavad, siis lõigatakse keps pooleks, tõmmatakse poltidega kinni ettenähtud jõuga ja alles siis töödeldakse saale pesa.
Niisama töödeldakse koos plokiga ka raamlaagrikaaned ja ka neid ei tohi sassi ajada ja teiselt mootorilt võtta.
Võimalus leida kokkusobiv paar on üks miljonist ehk.

Lisaks veel, et neid kepsu ja raamlaagrikaasi ei tohi isegi ringi pöörata ja teisipidi tagasi panna, hakkab kohe saalet pooma.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(19-08-2017, 13:14 PM)2715 Kirjutas:  Kui on mõeldud kepsukaasi siis neid ei saa kepsust lahutada.
Kõigepealt puuritakse kepsule poldiavad, siis lõigatakse keps pooleks, tõmmatakse poltidega kinni ettenähtud jõuga ja alles siis töödeldakse saale pesa.
Niisama töödeldakse koos plokiga ka raamlaagrikaaned ja ka neid ei tohi sassi ajada ja teiselt mootorilt võtta.
Võimalus leida kokkusobiv paar on üks miljonist ehk.

Lisaksin veel,et neid Russi kepse on ka täiesti erineva raskusega.,katsu siis nelik kokku panna. Kui tahad neid osi ristata siis peaksid elama kuskil tööstuse ligidal kus siis sellise keemia komplekti kepsudest uued augud läbi põrutatakse.
Vasta

Ilmselt lihtsam on leida uued kepsud,olen elus näinud sellist pulli kus naabri
Türklane löikas kepsud pooleks,tegi rakise ja keevitas nad uuesti kokku kuna oli
vaja 4mm pikemaks teha ,toimib tänapäevani..
Tegelikult see keevitaja olin mina ise kuna ta väitis et ta ei oska ise piisavalt
hästi keevitada,autoks oli 99aasta 2,8jtd Dukato....

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta

Tervist. Nagu täna selgus on jälle plokikaane tihend läinud Sad . Tagant vasakult immitseb ning on näha, kuidas vesi liigub. Ei teagi kas viga oli minus või lihtsalt praak tihend(oli koos silikoniga, mis sinna tehases on pandud). Järel pingutust tegin ka, aga kestis ainult 20tt. Aga mis ma teada tahtsin. Kas tasub panna tihendile silindri aukudesse seda plastist rõngast? Sulab ta sinna ära ja ei lase vett silindrisse.


https://www.pmkaubamaja.ee/index.php/et/...118-3.html

Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.
Vasta

Oskab keegi seletada kuidas d240 mootoril süüted paika panna??
Vasta

(02-09-2017, 02:55 AM)mtzzz Kirjutas:  Oskab keegi seletada kuidas d240 mootoril süüted paika panna??

Д240 установить зажигание
Vastuseid tuleb robinal, vali sulle sobiv.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

Mtz kõrgsurve pumba pluserid ei löö küttet üles(ühest tuleb midagi).ise annab ära teha või peab stendi saatma?Kellelgil siit foorumist omal stend olemas või teab kes teeb,jagage kontakte???
Vasta

(21-08-2017, 17:53 PM)52mees Kirjutas:  Tervist. Nagu täna selgus on jälle plokikaane tihend läinud Sad . Tagant vasakult immitseb ning on näha, kuidas vesi liigub. Ei teagi kas viga oli minus või lihtsalt praak tihend(oli koos silikoniga, mis sinna tehases on pandud). Järel pingutust tegin ka, aga kestis ainult 20tt. Aga mis ma teada tahtsin. Kas tasub panna tihendile silindri aukudesse seda plastist rõngast? Sulab ta sinna ära ja ei lase vett silindrisse.


https://www.pmkaubamaja.ee/index.php/et/...118-3.html

Äkki laseks kaane lihvida,uus tihend ja neid röömu röngaid vöib mujal kasutada Big Grin Big Grin

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta

(06-09-2017, 08:06 AM)mtzzz Kirjutas:  Mtz kõrgsurve pumba pluserid ei löö küttet üles(ühest tuleb midagi).ise annab ära teha või peab stendi saatma?Kellelgil siit foorumist omal stend olemas või teab kes teeb,jagage kontakte???

Üks plunser vast kinni jäänud ülesse ja see hoiab latti kinni seega teised ka kütet ei saa, aita latt liikuma alustuseks ja vaata siis edasi.
Etteande pumba kolb liigub ikka?

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

(06-09-2017, 08:33 AM)impreza Kirjutas:  
(21-08-2017, 17:53 PM)52mees Kirjutas:  Tervist. Nagu täna selgus on jälle plokikaane tihend läinud Sad . Tagant vasakult immitseb ning on näha, kuidas vesi liigub. Ei teagi kas viga oli minus või lihtsalt praak tihend(oli koos silikoniga, mis sinna tehases on pandud). Järel pingutust tegin ka, aga kestis ainult 20tt. Aga mis ma teada tahtsin. Kas tasub panna tihendile silindri aukudesse seda plastist rõngast? Sulab ta sinna ära ja ei lase vett silindrisse.


https://www.pmkaubamaja.ee/index.php/et/...118-3.html

Äkki laseks kaane lihvida,uus tihend ja neid röömu röngaid vöib mujal kasutada Big Grin  Big Grin

Mõtlesin mis ma mõtlesin. Tulemus oli see, et las ta fekaal olla Toungue . Ei immitse palju ning sellesse mootorisse on kahju raha sisse panna. Kaane lihv maksab ka natuke ja selle eest saab juba veerand uuemapoolset mootorit.

Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.
Vasta

(06-09-2017, 14:32 PM)52mees Kirjutas:  ........... Ei immitse palju ning sellesse mootorisse on kahju raha sisse panna. Kaane lihv maksab ka natuke ja selle eest saab juba veerand uuemapoolset mootorit.

Vanasti kolhoosi töökojas lihviti kaani suure käiakiviga. Maksis 4.12 , samas ise olen kunagi ühe MB kuuese ridamootori kaane niimoodi ära lihvinud ja jäi pidama. Maksis oma  aega paar tundi ja paar õlut.
Ehk tasub mõelda. Alati pole vaja tormata kohe kallist teenust tellima kui on olemas odavam alternatiiv. Seda enam, et vene masin talub sellist kodus tuunimist väga edukalt.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Ja kui käiakiviga plokikaane lihvimine tundub liiga riskantne ja ulme suur töö siis kutsu mõni hea sõber appi,kes sulle lauajupiga pidevalt märku annab,et asi ikka valmis saaks. Big Grin Ei teeks paha,kui kaane kontrollimiseks oleks üks hea pikk höövlitera millega annaks kontrollida kaane seisu. Paned höövlitera kaane peale ja vaatad vastu valgust,kas on kõver.

T.
Vasta

(06-09-2017, 08:06 AM)mtzzz Kirjutas:  Mtz kõrgsurve pumba pluserid ei löö küttet üles(ühest tuleb midagi).ise annab ära teha või peab stendi saatma?Kellelgil siit foorumist omal stend olemas või teab kes teeb,jagage kontakte???

plunserid kulunud pole?kulunud ei jõuagi lüüa.
Vasta

(06-09-2017, 17:52 PM)muska71 Kirjutas:  
(06-09-2017, 08:06 AM)mtzzz Kirjutas:  Mtz kõrgsurve pumba pluserid ei löö küttet üles(ühest tuleb midagi).ise annab ära teha või peab stendi saatma?Kellelgil siit foorumist omal stend olemas või teab kes teeb,jagage kontakte???

plunserid kulunud pole?kulunud ei jõuagi lüüa.

Etteandesurvet ikka on? Egas kütus loll ole, et vabatahtlikult täppispaari ronib.
Vasta

Kui jutt juba pumba teemaliseks läks, lisaks ka ühe huvitava asja. Järeltulevad põlved saavad siit õppida ikkagi ju Smile . Aga see mure, mis ma siin kurtsin, et mootor läheb liiga pöördesse. Viga oli ilmselt kõige lihtsamas asjas- rõhuklapis/rõhuregulaatoris(kes kuidas nimetab). Väike julla,kus vedru ja kuul sees. Oligi nii et kui andsid punn põhjas minna ja lasid maha korraks ning tahtsid kiirendada jälle, oli mootor "lennukiks" muutumas. Ehk küttesurve oli kõrgem ning kui jälle uuesti lapatsit andsid, sai liiga palju kütet kätte. Igastahes nüüd pole õnneks viga enam esinenud. Ptüi, ptüi, ptüi.......

Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.
Vasta

Ostsin russile veel ühe haakekolmnurga juurde, kuna siis ei pea ühelt traktorilt teda teisele ringi tõstma.
Aga häda käes, ei ühti need kolmnurgad omavahel.
Ostetud miskine lääne toodang, kleepsud katki. Aga peaks ikka KAT-2 oma olema, kuigi on tuntavalt raskem vene omast. KAT-3 ilmselt ta siiski ei ole.
         

Iseenesest tundub  silmaga vaadates täpselt ühtivat vene omaga. Ka lukustus on ülevalt poolt sama.
         

Aga haakeriista külge pannes on vahe olemas. Lääne oma on alt laiem ja ülevalt jääb kolmnurga karpi vahe sisse, pluss lukk ei jää kinni.
Vene kolmnurga nurk.
   

Lääne kolmnurga nurk.
   

Ja kui panna üks kolmnurk teise peale ja ajada ühest ääres servad tasa, siis teiselt poolt...
   

Ühesõnaga asi hapu. Ehk keegi saaks oma vene kolmnurga nurga ära mõõta. Saaks võrrelda.
Viimaks on mul lihtsalt see vene oma kõveraks aetud kunagi ja olen kõik senised haakesedmed lihtsalt teinud vale nurga all. Kuigi on olemas ka üks kunagi ostetud kahvel ja ka sellele sobis see vene kolmnurk ilusti.
Või siis on venelasel oma standard jällegi...
Vasta

Olnud ja on 3 vene  kolmnurka,kõik kasutatud ja erineva nurgaga,arvan et raske tööga deformeerunud.Kõiki lukustan tippu keevitatud M24 mutriga ja poldi-seibiga.
Vasta

Läänes puudub ühine standard kiirhaakeseadmetele. Igaüks tegi oma. Väidetavalt on Fendt sama nurgaga, kui venelane. Ei oska kommenteerida, andmeid ei ole.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne