Belarus traktorid.

(15-11-2017, 20:43 PM)Daff Kirjutas:  Päris viisakas masin. Kas hakkad russe kollektsioneerima?

Kas just kollektsioneerima, aga oli vaja ühte traktorit millel ülevaatus ja kindlustus ka olemas, maanteel liiklemist tuleb vahepeal ikka ette, vaja midagi kaugemalt tuua. Mtz- 50-ga ei saanud koduõuest kaugemale minna kuna pole arvel enam.
Vasta

Oskab keegi öelda mis on Mtz KUN esilaaduri esimese otsa sõrme või siis "augu" mõõt? Ise mõõtsin august ~31mm aga kahtlustan, et on kulunud.
Vasta

Kas PKU-0,8 tõsteraami sõrme? Või ülemise varda sõrme ava?

Esimene võiks mälu järgi olla 28, kuid see vajab nüüd kellegi kinnitust... Teine on tõenäoliselt 40.
Vasta

See. 28mm võib küll olla kuna ühtedel heinarulli harkidel mis sinna ette käisid, mõõtsin sõrme jämeduseks 28mm.
Vasta

Oskab keegi kaasa mõelda teemal, jumzi salongi radiaatori mitte soojenemine? 
 Võtsin teise pealt maha ja valasin  sooja vee sisse -  siis läheb radikas soojaks. 
Paigaldades traktorile see soojaks ei lähe, samas radika järel olevast kraanist tuleb kuuma jahutusvedelikku ja korraliku survega, samamoodi ka plokki minevas kraanist tuleb kuuma vedelikku.
Vasta

(17-11-2017, 18:23 PM)Raigo Kirjutas:  Oskab keegi kaasa mõelda teemal, jumzi salongi radiaatori mitte soojenemine? 
 Võtsin teise pealt maha ja valasin  sooja vee sisse -  siis läheb radikas soojaks. 
Paigaldades traktorile see soojaks ei lähe, samas radika järel olevast kraanist tuleb kuuma jahutusvedelikku ja korraliku survega, samamoodi ka plokki minevas kraanist tuleb kuuma vedelikku.

Siit on lugeda, et mõlemast kraanist tuleb kuuma vett aga sellest tõenäoliselt ei piisa. Kui radikas vahel siis peab ühest tulema ja teise minema siin aga miski segab seda protsessi. 
Kas töötava mootori korral  vähemalt torud lähevad soojaks kui radikas ise ei lähe. Võib olla, et radikas ei saagi täis kuna voolikud valesti ja jookseb rohkem läbi kui peale tuleb. (Mossede standart probleem vanasti) Aitab sisend ja väljund otsa vahetamine.
Või tahab radikas lihtsalt õhutamist.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Praegu on nii, et mootori nina alt plokist tuleb voolik ja läheb läbi plokisoojenduse salongi radikassse ning sealt edasi mootori taha plokki. 
Plokisoojenduse korpus läheb kuumaks ning see asetseb ca 40 cm enne salongiradikat. 
Radikast välja minev voolik on ka kuum/soe. 

Ise kahtlustan ka õhku aga kuna soojenduse süsteem on originaalkujul veel, siis ei kujuta ette kuidas sealt õhumulli välja ajada.
Vasta

(17-11-2017, 18:50 PM)Raigo Kirjutas:  Praegu on nii, et mootori nina alt plokist tuleb voolik ja läheb läbi plokisoojenduse salongi radikassse ning sealt edasi mootori taha plokki. 
Plokisoojenduse korpus läheb kuumaks ning see asetseb ca 40 cm enne salongiradikat. 
Radikast välja minev voolik on ka kuum/soe. 

Ise kahtlustan ka õhku aga kuna soojenduse süsteem on originaalkujul veel, siis ei kujuta ette kuidas sealt õhumulli välja ajada.

Ja nagu aru saada siis soojendus radikas on kõrgemal kui need peale- ja äravoolu otsad. 
Tundub, et surve nõrk ja ei jõua radikat täis suruda.
Mina teeks eksperimendi ja jätkaks jupi voolikut vahele äravoolule nii et osa voolikut jääks radikast kõrgemale ja kui pöördeid anda peaks radikas soojaks minema.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Tänud, homme katsetan.Äkki keegi jumzi mees kirjutab, kuidas teil ahju voolikud veetud on? Mul käivitusmootorit enam vahel pole.
Vasta

(18-11-2017, 00:43 AM)Raigo Kirjutas:  Tänud, homme katsetan.Äkki keegi jumzi mees kirjutab, kuidas teil ahju voolikud veetud on? Mul käivitusmootorit enam vahel pole.
http://tractor-server.ru/pechka-traktora...ustanovka/
Pole jumziga kursis ise aga seal on näidatud nii käivitusmootoriga kui ilma variandid.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
Question 

Tere.

 Ka mina sain MTZ 80 (1992 a.) omanikuks. Kapitaalremont on tehtud äsja ja ka pihustiotsad on vahetatud aga mure on ka. Nimelt tossab ja tossab sinist, ka juba siis kui vähe soojem on. Karteris diislit ei ole (vist ei ole, õlitase on norm ja õli on ikka õli). Ilmselt siis kõrgsurvepump jamab ? Ei leki küll kusagilt diislit.
Võtaks pumba maha aga kas keegi Harjumaal seda remondib ka neid pumpasid ? Ja kas pumba maha võtmisel ja uuesti tagasi panemisel on mingid markeeringud või midagi, et pump ikka õigesti tagasi läheks ja õigesti tööle ka hakkaks ?
 Igal juhul oleks igasuguse abi eest üsna tänulik :Smile
58070417


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta

(27-11-2017, 19:40 PM)juss82 Kirjutas:  Tere.

 Ka mina sain MTZ 80 (1992 a.) omanikuks. Kapitaalremont on tehtud äsja ja ka pihustiotsad on vahetatud aga mure on ka. Nimelt tossab ja tossab sinist, ka juba siis kui vähe soojem on. Karteris diislit ei ole (vist ei ole, õlitase on norm ja õli on ikka õli). Ilmselt siis kõrgsurvepump jamab ? Ei leki küll kusagilt diislit.
Võtaks pumba maha aga kas keegi Harjumaal seda remondib ka neid pumpasid ? Ja kas pumba maha võtmisel ja uuesti tagasi panemisel on mingid markeeringud või midagi, et pump ikka õigesti tagasi läheks ja õigesti tööle ka hakkaks ?
 Igal juhul oleks igasuguse abi eest üsna tänulik :Smile
58070417

Kui tehti kapitaal ja rõngad õieti sisse said siis tahab mootor sisse töötamist saada.
Vasta

Pump läheb ühe "pimeda" nuudi peale, niiet seda valesti panna ei saa.
Kuid mina alustaks vähe lihtsamatest asjadest, kui pump. Esiteks, kas klapivahed on õiged. Omal kogemus olemas, ajas ka sinist jõhkralt ja peale seda kui avastasin, et vahed paigast ja ära tegin, kadus ka suits. Teiseks, kas pihusti otstega koos reguleeriti ka rõhk õigeks? Kolmandaks, kas klapisääretihendid on omal kohal. Siin oli ka lugu,et kaprem.mootor ja suitses. Lõpptulemus oli see, et tihendid üles tõusnud ja lisaks veel rõngad valepidi sees.

Teadjamad öelge kas pritsenurk ka mitte ei pannud suitsema?
Neid asju kust alustada on oi-oi kui palju. Võimalik ka et tahab lihtsalt sissetöötada.
Aga noh tere tulemast russiklubisse sest siit su juuksed hallimaks hakkavad muutuma Big Grin Toungue .

Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.
Vasta

Needsamad äsja vahetatud pihustiotsad vast said otsa... puhta paska müüakse praegu. Just oli endal juhus kui mõne päevaga olid just stendist tulnud pihustid täiesti läbi, otsisin üles vanad CCCP pihusti otsad ja sai probleemi lahendatud.

Välisel vaatlusel hakkab silma et uus värv on endiselt parem kui fekaal kapremont...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Sai just audil tehtud kapital mootoril 2.0 turbodislal ja see sinine suits kadus nii 5h tööga ära. Samas osade kvaliteet oli ka hoopis teisest mastist.

Ma ise imestasin, kes selle peavalu küll endale kodu veab. See masin lausa röögib ju vigade järgi.

See puszle on kokku pandud osadest ja seal on huina muina nüüd koos. Hea peavalu kes selle nüüd ära seedib.

Reaalselt jah ise arvan ka, et kas pihustid või pump.   --- See venelase pumba reguleerimine stendis ajab juba viimasel ajal naerma. Masinad mis on tuhandeid tunde töötanud ja siis loodetakse, et pump saab stendis uuesti uhiuueks on vaimupete. Senikaua kuni ei ole uusi osasid sisse pandud ja sisu uut laotud, ei ole lootuski paremuse poole on minu kogemus.

Pihustitega sama teema.
Vaatan, et sul on d240 plokk.  Kui sinna veel 5 avaga pihustiotsad pandi siis ongi tulemus teada. Endal huvitav üldse et selline plokk nii uuel masinal peal oln. - arvatavasti mootor vahetuses, sest alates 1989a on juba d243 enamikel peal ja nondel ei ole enam pimenuuti ka, pump käib otse koonusega ja kiil hoiab teda paigas.

Kui enda hoovile keegi sikutaks sellise masina siis esimesena reguleeriks/kontrolliks klapid ära. Siis pump ja pihustid ülekontrolli võimalusel vahetaks välja.

Kui see ei aita, siis on kolbide rõngaste juures jebi. Ja palveta, et sul poleks ovaalsed hülsid.

Krt see on see jama kui ostetakse silmadega ja mitte ajudega. Masin kas käib ideaalselt või ei käi üldse. Nüüd tuleb vaid loota, et arve ei tuleks hiljem võrdne traktori ostuhinnaga.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta

Palu häid mõtteid. Peaks siis uurima, kuidas neid klappe reguleerida ja kui klapikambrikaan maha võtta, siis peaks klapisääretihendid ka paistma ikka jah ? Esiteks lasen tal siis tiksuda natuke, ehk muutub midagi selle sinise suitsu osas. Kui ei, siis peab hakkama edasi uurima. Aga kus kohas saab ssiin pihusteid ja pumpasid kontrollida ? Ehk oskate soovitada kedagi ..


Manustatud failid Pilt (pildid)
   
Vasta

(28-11-2017, 10:51 AM)juss82 Kirjutas:  Aga kus kohas saab ssiin pihusteid ja pumpasid kontrollida ? Ehk oskate soovitada kedagi ..

See "ssiin" on väga lai mõiste. Tehumardist Narvani. Aegna saarest Piirissaareni.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

Mina igatahes annaks sellele masinale korralikult kuuma enne kui käpa masinasse pistan. Russ külmalt ja tühjalt lõksudes hakkab tahes tahtmata sinist ajama.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(28-11-2017, 10:51 AM)juss82 Kirjutas:  Peaks siis uurima, kuidas neid klappe reguleerida ja kui klapikambrikaan maha võtta, siis peaks klapisääretihendid ka paistma ikka jah ? 
Aga kus kohas saab ssiin pihusteid ja pumpasid kontrollida ? Ehk oskate soovitada kedagi ..

Seda lugedes tekkis vägisi küsimus et mis hädapärast Te endale selle russi soetasite üldse? 
Ega ometi lumetõrjet sellega tegema ei plaani hakata...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

(28-11-2017, 14:02 PM)mlsluik Kirjutas:  Seda lugedes tekkis vägisi küsimus et mis hädapärast Te endale selle russi soetasite üldse? 
Ega ometi lumetõrjet sellega tegema ei plaani hakata...

Ega igal asjal ei peagi olema mõistlik seletus.


Siin viimasel ajal ei ole ju ühtegi korraliku masinat ka müügis. Samas soovitakse midagi head, töökindlat, odavat, ilusat ja kõigetähtsam - asukoht peab olema kodule lähedal, et röövellike sharmaanidest kapitalistlike  valge juudi päritolu transportteenust pakkuvaid tegelasi ei peaks sponsoreerima miljonitega.

Seega ongi nii, et midagi tahavad ju kõik omada. Kahjuks korraliku 30k euri plus masinaid ei taheta ja odavamad on kõik viimased risud.  30a veneajast on tõsise laastamistöö teinud. Paljud masinad mis viidigi algselt taludesse on seal rasketes tingimustes tööd saanud ja see kombineeritult täieliku 0 hoolduse/remondiga ongi tulemus käes. Nüüd kui mõni entusjast (bisnesmään) võtab sellise rondi ette ja remondib teda jäävad ju tema külge nn lapsevead. Samas raha tahetakse koheselt peale remonti tagasi saada, seega uus omanik ongi kimpus nende vigadega.
Teine variant on, et ostetakse vanaraua hinnaga ront kohale ja hinnatakse see kohe kullaväärtuse peale ümber.

Samas foorumis on ka viimasel ajal tunda sentskonda, kellel remondikogemus jääb sinna nooruse aega ja vahepeal on piisavalt bocki libistatud ja nüüd vaid õpetajateks hakanud. Seetõttu kipubki kõiksugu projektimasinate puhul neid teemasid väheks jääma, sest targad onud sõimavad esmalt näo täis enne kui reaalselt mingit abistavat nõu antakse.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne