17-11-2017, 18:50 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-11-2017, 18:50 PM ja muutjaks oli Raigo.)
Praegu on nii, et mootori nina alt plokist tuleb voolik ja läheb läbi plokisoojenduse salongi radikassse ning sealt edasi mootori taha plokki.
Plokisoojenduse korpus läheb kuumaks ning see asetseb ca 40 cm enne salongiradikat.
Radikast välja minev voolik on ka kuum/soe.
Ise kahtlustan ka õhku aga kuna soojenduse süsteem on originaalkujul veel, siis ei kujuta ette kuidas sealt õhumulli välja ajada.
Plokisoojenduse korpus läheb kuumaks ning see asetseb ca 40 cm enne salongiradikat.
Radikast välja minev voolik on ka kuum/soe.
Ise kahtlustan ka õhku aga kuna soojenduse süsteem on originaalkujul veel, siis ei kujuta ette kuidas sealt õhumulli välja ajada.