Belarus traktorid.

(15-12-2017, 20:11 PM)aavu Kirjutas:  ...Oletame et pendiks läheb lukku ja mootori käivitumisel veab mootor starterit kaasa, siis gaasi andmisel peaks laadimine olemas olema starteri pealt.

Ei mingit laadimist, viskab mähised hoopis ankrust välja ja seejärel viskad sina starteri minema.
Vasta

(15-12-2017, 02:04 AM)viplala Kirjutas:  ...vt igasugu v8 suured diislid, mille litraaž ületab 10l)

V8-al on kolvid väiksed ja sellevõrra starteril lihtsam tööd teha. Jaga see 10L nelja kolvi peale ja vaata siis, milline peab starter olema. Kas jaksad tõsta?
Vasta

T-40 nel nähtud.Starter jäi peale käivitumist järgi ja muutus lausa keevitusgeneraatoriks,kell põhjas ja juhtmed kohe kuumad.
Vasta

Proovige Zil 164 ja Zil 130 vändast käima lüüa. !30 väntab diletantki urisema, kuuepütasega võib juhuslik hammasteta jääda. Ja motorolleril Tuula starter jäi edasi generaatori ülesannetes kaasa veerema. Kilovatt liitrile + kolvijämeduse järgi parandus- hea rusikareegel.
Vasta

(16-12-2017, 13:20 PM)motamees Kirjutas:  
(15-12-2017, 20:11 PM)aavu Kirjutas:  ...Oletame et pendiks läheb lukku ja mootori käivitumisel veab mootor starterit kaasa, siis gaasi andmisel peaks laadimine olemas olema starteri pealt.

Ei mingit laadimist, viskab mähised hoopis ankrust välja ja seejärel viskad sina starteri minema.

no mis seal vahet on?starteril kurjemad mähised sees kui genel ja muud midagi.emmi 6v genele lase vool sisse ja vuristab käia kenasti.või sain valesti aru?
Vasta

(16-12-2017, 13:12 PM)juss82 Kirjutas:  Aga siin Põhja-Eesti kandis ka stendib pumpa ja pihusteid ?

Türi-Allikul Siemann. Teisi usaldusväärseid ei ole. Hoiatan, et sitast saia ta ei tee.
Vasta

(16-12-2017, 17:55 PM)muska71 Kirjutas:  no mis seal vahet on?starteril kurjemad mähised sees kui genel ja muud midagi.

Ega muud olegi, kui starteri ülekanne umbes 1:30. Mootori käivituspöörded on umbes  180. Tühikäik - no ütleme 800. Seesinane starter teeb tööpööretena 30*180=5400 pööret. Nüüd mootor käivitus ja seesinane starter hakkab tegema 30*800=24000...

Välja lendavad mähised starteri ankru uuretest. On kogemust Sad

Kuigi tõenäoliselt tõesti, enne laialilendamist tootis kõvasti voolu.

Startergeneraatorid on natuke teise ehitusega. Wink
Vasta

(16-12-2017, 20:01 PM)v6sa Kirjutas:  
(16-12-2017, 13:12 PM)juss82 Kirjutas:  Aga siin Põhja-Eesti kandis ka stendib pumpa ja pihusteid ?

Türi-Allikul Siemann. Teisi usaldusväärseid ei ole. Hoiatan, et sitast saia ta ei tee.
Tegelt on ka Rakvere külje all Peeter Moisto. Ütleme nii et töökultuur on kuidagi pohhuistlik. Käisid pihustid otste vahetuses ja rõhku paika ei keerand. Pumpade koha pealt rääkida ei oska. Ahjaa, suht kallis tööhind tal, võrreldes Siemanniga.

Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.
Vasta

Naljamehi on küll. Diislikeskus, Karla auto - kõik nad teevad.
Vasta

(16-12-2017, 21:04 PM)52mees Kirjutas:  
(16-12-2017, 20:01 PM)v6sa Kirjutas:  
(16-12-2017, 13:12 PM)juss82 Kirjutas:  Aga siin Põhja-Eesti kandis ka stendib pumpa ja pihusteid ?

Türi-Allikul Siemann. Teisi usaldusväärseid ei ole. Hoiatan, et sitast saia ta ei tee.
Tegelt on ka Rakvere külje all Peeter Moisto. Ütleme nii et töökultuur on kuidagi pohhuistlik. Käisid pihustid otste vahetuses ja rõhku paika ei keerand. Pumpade koha pealt rääkida ei oska. Ahjaa, suht kallis tööhind tal, võrreldes Siemanniga.


Käisin Moisto juures, vahetas russi neljal pihustil otsad uute vastu ja keeras surved paika, seda ootetööna, läks maksma 50-60 euri umbes. Ei saa midagi kurta. Lubas juures ka passida kui toimetas.
Vasta

(16-12-2017, 21:04 PM)52mees Kirjutas:  
(16-12-2017, 20:01 PM)v6sa Kirjutas:  
(16-12-2017, 13:12 PM)juss82 Kirjutas:  Aga siin Põhja-Eesti kandis ka stendib pumpa ja pihusteid ?

Türi-Allikul Siemann. Teisi usaldusväärseid ei ole. Hoiatan, et sitast saia ta ei tee.
Käisid pihustid otste vahetuses ja rõhku paika ei keerand.
ma vahetasin ise otsad ära ja siis viisin testida,surved olid paigas,aga stutser oli õhtal ja lekkis ning läks vahetusse.otste vahetus imelihtne.
Vasta

(05-12-2017, 11:29 AM)unimüts Kirjutas:  
(05-12-2017, 00:27 AM)2715 Kirjutas:  Kui on praeguse aja pump kummi/plastikklappidega siis arvatavasti klapid on naftaga kokkusaades "paiste"läinud ja pole enam tihedad.
Eelmine nädal just oli ühel hädalisel sama asi, et vahetas etteandepumba ära ja paari tunniga olid klapid paksud.
Viis tagasi ja sai suure sõjaga uue pumba, mis tegi sama nalja järgmiseks päevaks.
Siis sai ühest vanast pumbast pronksklapid võetud,  pinnad lihvitud ja toimib.

Kas sa oskaksid täpsemalt seletada kus need klapid asuvad? Ja mis peab tegema, et neid vahetada. Huvitaval kombel jah mul ka ühel pumbal on anomaalia võrreldes teistega, et küte jookseb tagasi. Samas see uus etteande pump on mingi 7euri vaid.  Laatadel olen ise naernud välja jobusid kes küsivad veneaegsetest 25euri ja rohkem. KUna ise neid just väga lahanud ei ole siis vahet ei ole märganud - SILMAGA.  Samas hea meelega katsetaks, osade vahetamist, kuna varuosasid saaks ikka mõne vanema väljapraagitu küljest võtta.

Äkki keegi seletaks mida ta selleks klapiks peab täpsemalt. Ma lammutasin ühe uue nõukaaegse etteandepumba laiali ja selle sees on 2 plastikust detaili. Ainuke mida võiks klapiks nimetada on etteande pumba vedru all olev plastikjubin detail nr 2.
Endalgi kõigi tänapäeva etteande pumpadega üks jebi. Tee kütuse trass nii kindlaks kui tahad, ikka jookseb küte tagasi. Kahtlustan ka endal selle etteande pumba nussi.  
Lollile Big Grin  Mis detaili peab siis täpsemalt välja vahetama, et selle etteande pumba saaks tihedaks. ( mis detaili peab tänapäeva UUEL etteandepumbal välja vahetama, et saaks ta tihedaks)


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta

Ja käsipumba rõngastihend on kuidas? Tihe ikka või pumbates taob sääre vahelt kütust välja? Hülss roostest või kulumisest kahjustatud? Kui käsipumba osa ka tihe pole, siis....
Vasta

(19-12-2017, 14:49 PM)gruppen Kirjutas:  Ja käsipumba rõngastihend on kuidas? Tihe ikka või pumbates taob sääre vahelt kütust välja? Hülss roostest või kulumisest kahjustatud? Kui käsipumba osa ka tihe pole, siis....

just sama patuoinast rõngastihendi vahelt ronib õhk vahele.hädatapuna kerid niiti natsa rõnga alla ja siis meelitades hülssi tagasi ja hästi läheb saab saab seekord käima,aga pikka ralli sedasi ei sõida.see käsipump ei maksa ka mitte kui midagi enam ja mõtekas uus vaadata kui kahjustunud.
Vasta

Mina olen pannud kõikidele bellakatele Boschi- tüüpi käsipumba. 2 447 222 126

https://www.pmkaubamaja.ee/et/kasipump-m...-209b.html

Karla Autos Töötates sain ka vanu Boschi ja Zexeli etteandepumba klappe, mis sinna pumba otsa sobisid. Bellaka klapp on säärest ja taldrikust peenem. Lasin Bosch-i klapil taldrikult serva maha, ning sobis kenasti. Klapipesad sai kah kõigil üle lihvitud. Selleks sai vanale klapile veekindel liivapaber peale liimitud ning teise klapi korgist (sisendava kõrval) ava läbi puuritud, et saaks kruvika otsaga klappi keerutada ning niimoodi sooveldada.
Vasta

nr 2 kõrval paremal käsipumba kolbejunn kuhu o rõngas peale käib.
Vasta

Mul endal on kõik käsipumbad iseenesest korras (kolvid ja o-rõngad tihedad, ja ilma roosteta). Tagasivool on tagasi viidud paaki, seega kiire ringlus on tagatud. Käsipumbad ise kuskilt ei leki. All see vasktihend aga küll ja kõigil (16,5x21mm keere peaks olema m16 käsipumbal seega ja seal see krae mis etteande pumbal on see ava on 22mm. Seega seib peab seal olema mingi 16x22mm) Selle vahelt immitseb ikka alatihti kütet neil.  Seibide vahetamine ei aita ja pindade puhastus ka mitte.  Kuna siin 10a tagasi sai kasutatud läbipaistvaid voolikuid, siis kohe silmaga näha peale paari nädalast seismist kudias küte mööda voolikut tagasi voolanud on ja voolik tühi. Nii suurt kogust loomulikult kuskile maha jooksnud ei ole.  Mootori õli ja kütusepumba enda õli ka normis Big Grin

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta

http://specsts.ru/traktor_t_40_tnvd_nd21.html
Pilt sealt ja sellel pildil nr 18 on tihend. Ma ei tea, kas kaasajal seda pannakse aga vanasti see tihend hoidis õhulekke ära kui pumpamisel ülevalt kolvivarre vahelt naftat pritsis. Keerasid kolvi põhja kinni ja oligi tihe. See pritsimine küll ebatihedust ei põhjustanud ainult pumpamise ajal tilkus nafta maha ja käed said ka naftaseks. Tihe oli ta selle pärast, et ülevalpool kolbi oli juba küllalt naftat, mis eraldas süsteemi atmosfäärist pumpamise ajal. Need silindrid olid ju väga roostesed.
Seal allpool tööpõhimõte ka skeemil.


Manustatud failid Pilt (pildid)
   

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

Lühidalt, ei ole jõudnud Türi-Allikule aga plaan ikka veel on. Üldiselt kui mootor soojemaks läheb või natuke juba pöördeid on, siis kaob sinine korstnast ära :Smile
Tekkis aga küsimuskäändtelje (loodetavasti on ikka õige nimetus) kohta. Nimelt keerab ühele poole kõvasti rohkem kui teisele poole. Mõtlesin, et kas ehk annab ühe nuudi võrra paremale tõsta käändtelge ? Aga ma ei tea millised nuudid selle muri all seal on ja kas oleks nii palju ruumi või peab keevitama käändtelje silindri kinnituse rehvi poole ...


Manustatud failid Pilt (pildid)
   
Vasta

(23-12-2017, 15:42 PM)juss82 Kirjutas:  Nimelt keerab ühele poole kõvasti rohkem kui teisele poole. Mõtlesin, et kas ehk annab ühe nuudi võrra paremale tõsta käändtelge ? Aga ma ei tea millised nuudid selle muri all seal on ja kas oleks nii palju ruumi või peab keevitama käändtelje silindri kinnituse rehvi poole ...

Ära torgi, see on normaalne.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne