Belarus traktorid.
Kindel, et põhjuseks on kehv massilüliti ja mitte lühises starter? Need lülitid kannatavad päris palju tapmist.

Viidatud 2 kA lüliti ei ärata just usaldust oma plastpõhjaga... Samas ei tähenda must plast alati esimesest ülekoormusest sulamahakkavat PVC-d.
Vasta
(06-02-2018, 22:30 PM)v6sa Kirjutas: Kindel, et põhjuseks on kehv massilüliti ja mitte lühises starter? Need lülitid kannatavad päris palju tapmist.

Viidatud 2 kA lüliti ei ärata just usaldust oma plastpõhjaga... Samas ei tähenda must plast alati esimesest ülekoormusest sulamahakkavat PVC-d.
Mul sama lüliti jumzil vahel ja käivitan starteriga läbi selle käivitusmootori siduri. Siiamaani pole täheldanud lüliti poolset ikaldamist.
Vasta
(06-02-2018, 21:59 PM)Marko Kirjutas: Arvan, et mul on mõned uued veneaegsed keldris. Kas otsin?
Viimsi vald.

Kui minu kulul oled nõus postitama,  oleksin Väga huvitatud paarist massilülitist.
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
http://www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
(06-02-2018, 21:59 PM)Marko Kirjutas: Arvan, et mul on

Eksisin, keeratavad on, P 1 karbile kirjutatud.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
Mul ta tuliseks (ütleks, et isegi ohtlikult kuumaks) läks nii paari tunni tööga. Vahest ikka ei ole starter lühises. Või siis on nii, et algul starteriga käima, siis see rikub kontaktid massilülitis ära ja tulemus ongi paari tunni pärast.
Imelik igal juhul, külmast peast käib starter ringi ja kui soe on mootor, siis kipub kännu taha jääma...
Vasta
(06-02-2018, 23:10 PM)Marko Kirjutas:
(06-02-2018, 21:59 PM)Marko Kirjutas: Arvan, et mul on

Eksisin, keeratavad on, P 1 karbile kirjutatud.

Ma oleks väga tänulik, kui sa mulle ka ühe postitaks minu kulul Smile
Vasta
(07-02-2018, 12:03 PM)juss82 Kirjutas: Mul ta tuliseks (ütleks, et isegi ohtlikult kuumaks) läks nii paari tunni tööga.
...

Kas soojeneb ühtlaselt vähehaaval? Või ikkagi kütab ikkagi soekäivitus lüliti kuumaks?

Selle nominaal on vist 50 A. Mis räme tarbimine seal siis on, et kuumaks ajab?
Vasta
Tere,

Mtz 920.3 tahhomeeter lõpetas näitamise. Midagi "krõbistas" armatuuris paar sekundit ja seejärel kukkus tahhomeeter nulli. Kiiruse näidik ja tunnilugeja töötavad. Kui käivitamisel süüdet keerata, siis viskab korraks tahhomeetri näidikut. Tahhomeeter ise selline: https://www.pmkaubamaja.ee/et/pollumajan...21012.html Ise kahtlustan, et äkki läks tahhomeetri tross. Kuidas ja millisest kohast seda kõige lihtsam kontrollida oleks?
Vasta
Seda ei saagi kontrollida, sest sellel pole trossi.
Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Vasta
(12-02-2018, 18:31 PM)hannest Kirjutas: Seda ei saagi kontrollida, sest sellel pole trossi.
Pole varem sellise asjaga kokku puutunud. Kuidas sellel pöörete lugemine toimub?
Vasta
(12-02-2018, 18:48 PM)Mägi Kirjutas:
(12-02-2018, 18:31 PM)hannest Kirjutas: Seda ei saagi kontrollida, sest sellel pole trossi.
Pole varem sellise asjaga kokku puutunud. Kuidas sellel pöörete lugemine toimub?

Generaatori pealt, genekal lisa juhe selle jaoks. Näidik siis tuksis tõenäoliselt kui tunnilugeja töötab. Kiiruse andurid asuvad tagaumise silla peal, need ei puutu asjasse ( mtz 892-l on vähemalt niimoodi).
Vasta
(12-02-2018, 19:23 PM)mtz80 Kirjutas:
(12-02-2018, 18:48 PM)Mägi Kirjutas:
(12-02-2018, 18:31 PM)hannest Kirjutas: Seda ei saagi kontrollida, sest sellel pole trossi.
Pole varem sellise asjaga kokku puutunud. Kuidas sellel pöörete lugemine toimub?

Generaatori pealt, genekal lisa juhe selle jaoks. Näidik siis tuksis tõenäoliselt kui tunnilugeja töötab. Kiiruse andurid asuvad tagaumise silla peal, need ei puutu asjasse ( mtz 892-l on vähemalt niimoodi).

Tahhomeeter ei tööta ja need väiksed lambid, mis jõuvõtuvõlli pöördeid näitavad samuti ei põle. Tunnilugeja ja spidomeeter töötavad. Arvatavasti tuleb uus osta. Kas on mingi võimalus säilitada orginaal töötunnid? Ise arvan, et neid elektroonilisi lugejaid vist kuidagi seaditsada ei saa ja lugemine algab nullist.
Vasta
[Pilt: 17664836_1500809402_799.jpg]Itaalias selline asi müügis.
Aquila captas non muscas.
Vasta
Tekkis paar küsimust seoses kap. remondiga.
1) Kuidas eemaldate hülsse? Proovisin liughaamrit( otsa panin rippesse käiva haakeraua), suruda vene 5T tungiga ja mõlemat korraga, aga ei midagi. Tungiga tõstan traktori õhku, kuid hülss ei liigatagi.
2) Mida arvate poes müüdavatest kolvigrupi kvaliteedist nt: https://www.pmkaubamaja.ee/et/pollumajan...-38mm.html. Või on mõtekam osta eraldi need jupid?
3) Kas Hiina väntvõlli kasutada, kuna vene oma pole saada. Poes on, aga nati kallis. Peal olevat ei anna enam lihvida.

Kui kellegil on üle järgmised asjad: korralik D50 väntvõll( võib olla H1,H2 saaledega), D50 plokikaas( põhiline et klapid, klapi puksid ja pesad oleks korras), siis võtta ühendust. Homme helistan ühele ksf ja vaatab äkki tal asjad veel olemas, aga kui ei, siis ausalt öeldes suht s*tt seis.
Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: gruppen, impreza, meli666, pronsa, 6 külali(st)ne