16-04-2018, 19:57 PM
Tere,
Belarusi "tavaline" vedav esisild hakkas lekkima. Leke siis nurkülekande all flantsi ja hülsi vahelt. Õli kaob just reduktorist, mitte nurkülekandest. Hetkel leke minimaalne, aga sellisel asjad ise ei parane ja saavad ainult hullemaks minna. Jooniselt vaadates arvatavasti need kaks hülsi tihendit (kummirõngast) läbi. Kui palju nende vahetuseks lõhkuma peab ja kas tegemist väga keerulise toiminguga? Kuna õli tungib reduktorist ülespoole arvatavasti töökäigus tekkiva rõhu tõttu, siis kas PMKaubamaja pakutav rõhutasandi kork võiks hetkel probleemi ilma remondita lahendada?
Belarusi "tavaline" vedav esisild hakkas lekkima. Leke siis nurkülekande all flantsi ja hülsi vahelt. Õli kaob just reduktorist, mitte nurkülekandest. Hetkel leke minimaalne, aga sellisel asjad ise ei parane ja saavad ainult hullemaks minna. Jooniselt vaadates arvatavasti need kaks hülsi tihendit (kummirõngast) läbi. Kui palju nende vahetuseks lõhkuma peab ja kas tegemist väga keerulise toiminguga? Kuna õli tungib reduktorist ülespoole arvatavasti töökäigus tekkiva rõhu tõttu, siis kas PMKaubamaja pakutav rõhutasandi kork võiks hetkel probleemi ilma remondita lahendada?