03-05-2018, 18:55 PM
Poolraami ja kabiinil oleva sildi number ongi üks ehk VIN kood.
Tean inimest, kes paigaldas ka vintsi ette. Paraku selle raam varjas poolraamil oleva numbri ära. Ja ülevaatusel läbi ei lastud, kuigi kabiini sildil ju sama VIN. Ei jäänud muud üle, kui tuli teha aken numbri nägemiseks vintsi raua sisse.
Teine võimalus vintsi raami mitte lõikumiseks on minna vana poolraamiga Maanteeametisse. Annavad kleepsuga sildi, mille saab sobivama koha peale kleepida. Aga see kleepsumajandus on nagu on, varsti lipendab.
Poolraamil olev number ongi kõige tähtsam. Enne ette näitamist võiks kindlat veenduda, et ta seal olemas on ja passis kirjutatuga klapib. Nagu öeldud, metsatraktoritel neid ikka kulub ja ei pruugi enam see number õige olla (ostetut varuosana teise traktori küljest) või on hoopiski puudu (poest uus).
Kabiini silt juba vähem tähtsam. See sellise koha peal ka, et metsas tagurdades pühib puunoti ots hästi trehvates ta kabiinilt minema ja kadunud ta ongi.
Tean inimest, kes paigaldas ka vintsi ette. Paraku selle raam varjas poolraamil oleva numbri ära. Ja ülevaatusel läbi ei lastud, kuigi kabiini sildil ju sama VIN. Ei jäänud muud üle, kui tuli teha aken numbri nägemiseks vintsi raua sisse.
Teine võimalus vintsi raami mitte lõikumiseks on minna vana poolraamiga Maanteeametisse. Annavad kleepsuga sildi, mille saab sobivama koha peale kleepida. Aga see kleepsumajandus on nagu on, varsti lipendab.
Poolraamil olev number ongi kõige tähtsam. Enne ette näitamist võiks kindlat veenduda, et ta seal olemas on ja passis kirjutatuga klapib. Nagu öeldud, metsatraktoritel neid ikka kulub ja ei pruugi enam see number õige olla (ostetut varuosana teise traktori küljest) või on hoopiski puudu (poest uus).
Kabiini silt juba vähem tähtsam. See sellise koha peal ka, et metsas tagurdades pühib puunoti ots hästi trehvates ta kabiinilt minema ja kadunud ta ongi.