08-07-2018, 11:51 AM
(05-07-2018, 10:50 AM)v6sa Kirjutas:(03-07-2018, 14:40 PM)juss82 Kirjutas: ...
Tekkis küsimus ka selle kütusepumba reguleerimisflantsi kohta, kuidas seda kasutada ?Kuidas seda pumpa reguleerida selle asjaga ?
See on raamatus kirjas. Suvealises nõukaaegses, mis räägib vene traktori TH2 tegemisest. Sest umbes 1000 tunniga vajub protsenurk ühe auguvahe võrra hilisemaks. Üks auguvahe on 1,5 kraadi.
Aga nagu üks asja tundev eelkirjutaja ütkles, siis parem, kui enne lugemist ei näpi. Sest Sul pole viga pritsenurgas.
Mihandnde starter? Kui on 2,7 kW,m siis peabki pooma.
Kas mõni ühenduskoht läheb starteri piinamise peale kuumaks - sealt jõukadu otsigi. Puhastus, uuesti kinnitamine. Vajadusel vahetamine.
Viga siis võib olla või pole ikkagi pritsenurgas? Ma võiks katsetada küll, pumba kaane maha võtta ja 1,5 kraadi hilisemaks ? Või peab siis ka esimese silindri 0 asendisse keerama ?
Starteri kougin maha, ei tuvasta mitu kW on .. ja uurin siis harju ja värke. Kuumaks läheb massi lüliti. Ühe massi lüliti ma juba põletasin maha nii piinates. Ehk peaks "-" kaabli siis massi lülitist otse kuhugi starteri korpusesse viima … ?