29-08-2018, 17:08 PM
Ma esimese asjana vaataks klapikambrikaane alla kui ootamatult mingi muutus mootori töös tekib suurtel pööretel.
Näiteks kui klapivedru katki läheb viskab järgmine hetk poolkuud minema ja klapp kukub silindrisse mis lõpeb plokikaane läbitorkamisega.
Tähelepanu peaks pöörama klapivedrudele neid käega kokku suruda püüdes leida mõne, mis läheb eriti kergelt.
Siis nookurite vabale liikumisele teljel, mis kiiluvad kinni kui miskil põhjusel enam õli üles ei tule.
Siis klapivahesid peaks ka vaatama kas pole mõni vahe eriti suureks muutunud või ära kadunud.
Kadunud või suure vahega klapil võib pesarõngas kaanest lahtipääsenud olla.
Kui klapipuks lahti pääseb jookseb ka õli sealt läbi ja põhjustab kas sinist või valget suitsu olenevalt mootori temperatuurist.
Kui jookseb väljalaskesse see mootori tööd ei mõjuta kuid kuuma klapiga põleb õli ja teeb sinise suitsu.
Külmema klapi peal aga aurustub ja ajab valget suitsu.
Siis peaks aga ka summuti vahelt õli välja ajama.
Näiteks kui klapivedru katki läheb viskab järgmine hetk poolkuud minema ja klapp kukub silindrisse mis lõpeb plokikaane läbitorkamisega.
Tähelepanu peaks pöörama klapivedrudele neid käega kokku suruda püüdes leida mõne, mis läheb eriti kergelt.
Siis nookurite vabale liikumisele teljel, mis kiiluvad kinni kui miskil põhjusel enam õli üles ei tule.
Siis klapivahesid peaks ka vaatama kas pole mõni vahe eriti suureks muutunud või ära kadunud.
Kadunud või suure vahega klapil võib pesarõngas kaanest lahtipääsenud olla.
Kui klapipuks lahti pääseb jookseb ka õli sealt läbi ja põhjustab kas sinist või valget suitsu olenevalt mootori temperatuurist.
Kui jookseb väljalaskesse see mootori tööd ei mõjuta kuid kuuma klapiga põleb õli ja teeb sinise suitsu.
Külmema klapi peal aga aurustub ja ajab valget suitsu.
Siis peaks aga ka summuti vahelt õli välja ajama.