Belarus traktorid.

(27-09-2018, 20:31 PM)vilkar. Kirjutas:  Meil on see starter 18 aastat veatult teeninud igapäevaselt metsaveo russil, nüüd aga hakkab vaikselt kulumuse märke näitama, kuid siiski veel töötab.
...

Lahja kilovatt töömahu liitrile peabki elu sisse tegema. 4 kW reduktor on veel parem, kui pole kombeks 24 V ehmatadaWink Aga edu otsingutel.
Vasta

18 aastat russiga metsa vedada... 

Kui vanaks muidu elada kavatsed?  Rolleyes

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Isa on mul russiga üldse kokku nüüdseks 25 aastat metsas ragistanud ja elab.. eks neid raudmehi ole veel palju meil siin eesti peal ja näed elavad..   Big Grin Mina kui noorem generatsioon russiga väga palju vedanud pole, ragistan ise harvesteriga aga eks ole aeg edasi liikuda ja midagi suuremat osta, küll aga russi võib kirjutada uhkusega autahvlile, nii odavate ülalpidamiskuludega, ökonoomset ja üsnagi hästi vastupidavat traktorit annab ilma peal leida.. vastupidavuselt muidugi juhul, kui temaga inimlikult käituda ja teada nõrki külgi. Starteri kohepealt ka veel nii palju, et sai sisse pandud uued puksid, puhastatud ja reguleeritud ja ta elab jälle.. Big Grin

Otsin Türil olnud jalgratta poest ,,Raidaru,, pilte ja jutustusi!

Tulihingeline asjaarmastaja retro ralli teemal !
Vasta

Tere,

Soov MTZ-il(920.3) vahepukk ära vahetada. PM Kaubamajas müüakse kahte pukki: Vahetugi 72-2209010-A ja Vahetugi 72-2209010-A OR. 
Hinnad siis vastavalt esimesel 90 ja teisel 147 eurot. Kas see orginaal on oma hinda väärt ja peab paremini vastu? Vene masina osadega on niikuinii alati loterii, aga kumb neist mõistlikum võtta oleks? Esisilla kardaanidel on samuti põhimõtteliselt kolmekordne hinnavahe. Mis neist arvata?
Vasta

(13-10-2018, 12:16 PM)Mägi Kirjutas:  Tere,

Soov MTZ-il(920.3) vahepukk ära vahetada. PM Kaubamajas müüakse kahte pukki: Vahetugi 72-2209010-A ja Vahetugi 72-2209010-A OR. 
Hinnad siis vastavalt esimesel 90 ja teisel 147 eurot. Kas see orginaal on oma hinda väärt ja peab paremini vastu? Vene masina osadega on niikuinii alati loterii, aga kumb neist mõistlikum võtta oleks? Esisilla kardaanidel on samuti põhimõtteliselt kolmekordne hinnavahe. Mis neist arvata?

Vahepukil vaevalt väga suurt vahet on aga igaks juhuks peab valmis olema et siduri kettad on kohupiimast ning vedu kaob kuskil raske kohapeal ära ning nuudid venivad välja.
Siiski võib arvata et võttes selle odavama, pannes sinna õli sisse ja visates selle ketastega nikastuse välja ei juhtu sellega midagi.
Kardaane aga tasub ainult selliseid osta kus risti tapid ei liigu silmades kui näpuga keerata üritada.
Samuti ei tohiks ristidel pikilõtku olla ja splindid peavad ilusti soones olema.
Vasta

(13-10-2018, 12:16 PM)Mägi Kirjutas:  Soov MTZ-il(920.3) vahepukk ära vahetada. PM Kaubamajas müüakse kahte pukki: Vahetugi 72-2209010-A ja Vahetugi 72-2209010-A OR. 
Hinnad siis vastavalt esimesel 90 ja teisel 147 eurot. Kas see orginaal on oma hinda väärt ja peab paremini vastu? Vene masina osadega on niikuinii alati loterii, aga kumb neist mõistlikum võtta oleks? Esisilla kardaanidel on samuti põhimõtteliselt kolmekordne hinnavahe. Mis neist arvata?

Mis tast vahetad? Võta lahti, pane vajadusel uued laagrid ja simmerid... ja kokku tagasi. keerulist pole midagi.
Vasta

(17-10-2018, 19:00 PM)I.A Kirjutas:  
(13-10-2018, 12:16 PM)Mägi Kirjutas:  Soov MTZ-il(920.3) vahepukk ära vahetada. PM Kaubamajas müüakse kahte pukki: Vahetugi 72-2209010-A ja Vahetugi 72-2209010-A OR. 
Hinnad siis vastavalt esimesel 90 ja teisel 147 eurot. Kas see orginaal on oma hinda väärt ja peab paremini vastu? Vene masina osadega on niikuinii alati loterii, aga kumb neist mõistlikum võtta oleks? Esisilla kardaanidel on samuti põhimõtteliselt kolmekordne hinnavahe. Mis neist arvata?

Mis tast vahetad? Võta lahti, pane vajadusel uued laagrid ja simmerid... ja kokku tagasi. keerulist pole midagi.

Vahepukk libiseb koormusel suhteliselt lihtsalt läbi. Eks tal arvatavasti on need (siduri)kettad kulunud. Varem toimetas aastaid hästi, seega seda siduri mutrit pole vist mõtet peale keerata? Oletame et laagrid on korras. Õli püsib sees. Kui ma nüüd selle müüdava vahetoe remontkomplekti paigaldan(võll ja kettad), siis kui kõvasti seda siduri mutrit tuleb üldse peale keerata?
Vasta

(17-10-2018, 20:16 PM)Mägi Kirjutas:  Vahepukk libiseb koormusel suhteliselt lihtsalt läbi. Eks tal arvatavasti on need (siduri)kettad kulunud.

Siduriketaste mängu saab üldse välja jätta ja koostada jäigana. Oli ka kunagi sama probleem ja läksin ka uut sisu ostma. Aga Võru traktoripoest anti kohe jäigaks ühenduseks vajalikud detailid ja midagi ringi ka teha vaja ei olnud. Kokkuladumise vaev.
Oli vist nii, et vahepuki laagritel pöörleva nuutidega toruvõllile tuleb paigaldada kahele poole need flantsid:
https://www.pmkaubamaja.ee/et/pollumajan...14-or.html
Üks juba originaalis olemas, teine samasugune juurde vaja osta. Plus siis flantside tihenduskummirõngad, simmerid ja vajadusel laagrid.
Kui aga süda rahu ei anna ja originaal seisukorra taastamise tahe, siis võll koos siduriketastega ka ju saada:
https://www.pmkaubamaja.ee/et/pollumajan...t-mtz.html
Kui kuskile kivi otsa vahepukk puruks sõidetud, siis tasuks alles kogu detaili asendamisele mõelda.
Vasta

Lisaks on mõistlik sinna kahe flantsi sisse pista kalibreeritud võll või treida sõrm sest siis kestab see mäng igavesti kui ka määret sisse panna.
Vasta

(17-10-2018, 21:23 PM)2715 Kirjutas:  Lisaks on mõistlik sinna kahe flantsi sisse pista kalibreeritud võll või treida sõrm sest siis kestab see mäng igavesti kui ka määret sisse panna.

Või esimese Wägiwaldse ürituseni, kus selgub ülekande Nõrgim LüliWink

Aga mõistusega juhi käes võiks jäik vahepukk kesta traktori elupäevad.
Vasta

Tere, tekkis probleem mtz 80 kütusepumbaga, hakkas lekkiva kütust radika poolsest otsast päris hoolega. Proovin paar pilti lisada.
Vasta

A milles probleem? Pumbamees teeb korda. Kui ise stutsi või küljekaant ei taipa kinni keerata. Aga kui kest läbi mädanes, pole vist hea mõte happekankudega kütust vedada...
Vasta

Pigem pumba otsakorkide tihendid. Ekstreemsem juhtum on ka olnud murdunud pumbakorpus. Muidugi pilti tahaks küll näha, siis ei pea puusalt valanguid tulistama...

Ja kui eest korkide vahelt tuleb siis saab selle vea peal ka ära sättida, kui häda käes. Ei pea pumpagi maha võtma, kompressori küll peab.

Ja P.S kui kellelgi päris pumbaremontijat vaja on siis võib privas pöörduda. Saan numbri anda. T-25, T-40, Jumz-i ja MTZ-i neljaste pumpadega tegeleb.
Vasta

Nii siit siis pildid ka.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Vasta

(27-10-2018, 22:34 PM)Harrastaja Kirjutas:  Nii siit siis pildid ka.

Saadan kohe juhendi privaati Wink
Vasta

(28-10-2018, 11:20 AM)gruppen Kirjutas:  
(27-10-2018, 22:34 PM)Harrastaja Kirjutas:  Nii siit siis pildid ka.

Saadan kohe juhendi privaati Wink

Tänud, võtsin pumba ikka maha, eks proovin natuke lammutada, pumba kaas oli samas ka suht lahti võib olla pressis ka sealt.
Vasta

Tänud gruppenile sai tihendid vahetatud ja tundub, et peab.
Vasta

Ühel kodanikul läks Belarusi kolmanda pihusti toru katki. Poodi uue järgi ei viitsinud sõita ja elektroodkeevitusega praavitas ära.
Uuesti külge ja käima. Olla vahelejätmisega korraks käinud ja siis täitsa jõupuuduse kätte ära surnud.
Prooviti siis teise traktoriga vedada ja pihustitorusid pihustite juurest lahti keerates õhutada. Mõned popsud saadi, aga edasi ei miskit.
Avastati suure uurimise peale, et keevitusega toru täitsa umbseks keevitatud ja ennem ei taibatud selle läbilaskvust ka proovida.
Ega pumba remonti viimisest nüüd ilmselt pääsu pole.
Aga, siin nii mõnedki pumba siseeluga kursis foorumlased. Kui jama seis selle kõrgsurvepumbaga nüüd olla võib?
Vasta

Kui kolme silindriga ka käima ei läinud siis on ilmselt üpris sodi seest. 

Lõi võib-olla paari kinni, sellega lati ka. Regulaatorikaane alt näeks, kas latt liigub või ei. Samas mida iganes aga sellega traktori peal ei tee miskit. Maha on vaja võtta ja remontija kätte või siis poodi ning uus toru+pump.
Vasta

(02-11-2018, 20:57 PM)gruppen Kirjutas:  Maha on vaja võtta ja remontija kätte või siis poodi ning uus toru+pump.

Tänan vastuse eest. Uus pihustitoru pidi juba küljes olema.
Kuna ma ise pumpa nagunii teha ei oska, siis ei ole mul ka mõtet sinna kohapeale minna asja üle vaatama. 
Tuleb tal pump maha võtta ja remonti, ehk saab asja. 
Lihtsalt lahendada püüdmisest palju janti.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne