01-04-2019, 13:04 PM
Pumba tahaks jätta ikka omale kohale, kuid mitte hammasratas vaid kolbpumba.
Loodetavasti ei ole see 50cm kõrgusele imemine pumbale probleem.
Õlivõtmise oleks lahendanud tagasilla pealmise kaane kaudu sest tagasillas segatakse õli kõige vähem õhuga ja seal on ka sügavam koht kuhu õlivõtja teha.
Õlivõtturile on muidugi vaja võrk ümber teha ja kahe plaadi vahele magnetid, mis rauapuru kinni peavad.
Tagasivool aga eestpoolt kõige esimese luugi alt et kastis õli ringlus tekitada jahutamise eesmärgil.
Loodetavasti ei jõua seda kasti 8h tööpäeva jooksul üle kuumutada.
Väga suur ahvatlus oleks seda teed minna sest traktor on väike ja hüdraulika asjad panna kabiini põranda alla paakide asemele teeks ruumi sileda põrandaga kabiinile, kus terve põranda saab teha üleskäiva et asjadele ligi saada.
Kütusepaak aga vasakule kabiini ukse alla kus ta oleks ka trepiks.
Loodetavasti ei ole see 50cm kõrgusele imemine pumbale probleem.
Õlivõtmise oleks lahendanud tagasilla pealmise kaane kaudu sest tagasillas segatakse õli kõige vähem õhuga ja seal on ka sügavam koht kuhu õlivõtja teha.
Õlivõtturile on muidugi vaja võrk ümber teha ja kahe plaadi vahele magnetid, mis rauapuru kinni peavad.
Tagasivool aga eestpoolt kõige esimese luugi alt et kastis õli ringlus tekitada jahutamise eesmärgil.
Loodetavasti ei jõua seda kasti 8h tööpäeva jooksul üle kuumutada.
Väga suur ahvatlus oleks seda teed minna sest traktor on väike ja hüdraulika asjad panna kabiini põranda alla paakide asemele teeks ruumi sileda põrandaga kabiinile, kus terve põranda saab teha üleskäiva et asjadele ligi saada.
Kütusepaak aga vasakule kabiini ukse alla kus ta oleks ka trepiks.