13-02-2020, 18:39 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-02-2020, 18:48 PM ja muutjaks oli Gravity.)
Eks ikka Ida Euroopa sörgib teistel sabas vahet pole mis trend on moes.
Hetkel kui vaesemate riikide põllumehed pigistavad kust veel saab , et ikka oleks tehnika viimane sõna istumise all siis Lääne ühiskond on selle etapi juba läbi teinud. Nüüd on moes jälle võtta kasutusele vanemad traktorid või hankida võimalikult vähese elektroonikaga uued mudelid.
https://www.vice.com/en_us/article/bvgx9...repairable
https://www.dailymail.co.uk/news/article...tware.html
See John Deere saaga on juba aastaid kestnud(vaidlused , et kas suvaline miki hiir peaks üldse saama remontida ilma tehase esindajata) ja ainult süveneb. Ilmselgelt pole probleem ainult ühe firma toodanguga vaid see on pigem tööstuse üldine suund. Iseasi kui kaugele konkreetne tootja on selle viinud. JD saab kõige rohkem peapesu kuna nemad on lihtsalt läinud liiga äärmuslikuks ja koos diileri võrgu vähendamise programmiga mõjub eriti laastavalt.
Hetkel kui vaesemate riikide põllumehed pigistavad kust veel saab , et ikka oleks tehnika viimane sõna istumise all siis Lääne ühiskond on selle etapi juba läbi teinud. Nüüd on moes jälle võtta kasutusele vanemad traktorid või hankida võimalikult vähese elektroonikaga uued mudelid.
https://www.vice.com/en_us/article/bvgx9...repairable
https://www.dailymail.co.uk/news/article...tware.html
See John Deere saaga on juba aastaid kestnud(vaidlused , et kas suvaline miki hiir peaks üldse saama remontida ilma tehase esindajata) ja ainult süveneb. Ilmselgelt pole probleem ainult ühe firma toodanguga vaid see on pigem tööstuse üldine suund. Iseasi kui kaugele konkreetne tootja on selle viinud. JD saab kõige rohkem peapesu kuna nemad on lihtsalt läinud liiga äärmuslikuks ja koos diileri võrgu vähendamise programmiga mõjub eriti laastavalt.
www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed